23 Mart 2016 Çarşamba

Ne Değişti?

Yaş ilerledikçe ne değişti biliyor musunuz?

'Fuck buddy - hug buddy' kavramları yine var hayatımda az ya da çok; ama ve lakin, artık çok net olarak tek eşliyim.. Değil 7 gün 7 farklı kadın projeleri, 2nci kadın fikri dahi şöyle bir çalkalıyor midemi..

'Doğru' bir kadının nasıl tok tuttuğunu/yettiğini, ve ucuz yaşanan bir yatay jimnastik aktivitesinin 'dolu/doğru' yaşanandan farkını öğrendiğimden beridir böyle bu.. En azından bir süredir tabi; 3 ay, 3 yıl, 10 yıl sonra ne olur bilemiyorum..

Ötesinde... Güven(başa bela olmama), sağlık, fiziksel beğeni üçlemesi de yetmiyor birini midemin kaldırması için..

İstediği kadar Klodya Şifır olsun, 'duruşuna, bakışına, hayatına' saygı duymadığım kadınları, değil yatağa atmak, yakınımda dahi tutmuyorum artık (iç ses: ho ho.. yalana gel).. Hatta ötesinde karakter ve duruş, fiziksel albeninin ötesine geçmeye başladı desem yeridir.

Yaşlanıyorum evet; ama değişmeyen şeyler de var hala..
Mantığımın 'olmaz/olmamalı' dediğini ısrarla 'olur' yapamıyorum hala.. Gönül ne derse desin..

Belki 40'larımda.. Belki de hiç; kim bilir?

Not: instagrama gelsenizeeeee ... instagram.com/okuzovski

2 yorum:

Mor Düşler dedi ki...

Sadece tamamen hormonlarla hareket etme durumundan duygusal mantiksal dusunme durumuna mi kayiyorsun.. Bu yaslanmak mi bilemem ama;gidisadin okuzlukten cikiyor.Ben sevdim bu hallerini.😉

xCoach Incomprehensible dedi ki...

Kraliçe sizi saygıyla selamlıyor...