1 Nisan 2015 Çarşamba

Öküz & Bale

Elimde isime ayırtılmış 2 adet bale bileti var (iç ses: bale? what dı fuck is goin on meen?) ; lakin davet edebileceğim hiç kimse yok :)

Ya çok uzaktalar, ya yeni sevgili yaptılar, ya 'kesin gelmez'ler, ya bikbik ya vikvik... O hooo.. Külliyen zarar ziyan..

Erkek adam da çağrılmaz ki bale gösterisine :S
Ok.. Erkek erkeğe hayvanat bahçesi gezmişliği de var bu dingonun, ama; yok, o kadar da değil! (dıkla)

Sorma tabi 'Öküz ve bale ne alaka?' diye.. Bu seferki gerçekten sosyal amaçlı/rica/eşlik etme konseptli bir şey olsa da; vaktiyle modern dansa, operaya falan gitmiş; çok ince, sanat tutkunu bir adamım ben(!)  ( == artık ne meme vardıysa davet eden hatunda; modern dans gösterisine gitmiştim.. hey gidi günler.. / yazmıştım blogda, ara bulursun )

Not: Opera güzel ama; onu ayrı tutalım.. Orada aynı anda hem sahnedeki yahut orkestradaki hatunların popolarına dalarak dipten midye çıkartıp, hem 'keyifle izliyormuş / anlıyormuş' gibi durmama gerek kalmıyor.. Sever Öküz operayı..

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Öküz ve bale yan yana cidden komik olmuş ama:)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@SurpizMisafir: Sizi bilmem, ama ben cok egleniyorum su okuz fotografiyla :))

Unknown dedi ki...

Bale Bale diyorsun ya hani.
Benim aklıma zayıf hatunlar,
Taytlı beyler geliyor.
Tekrar geldi.
aman.
Kafam da deli sorular.
Bu kızlar nasıl bu kadar zayıf.
Bu adamların neden altında tayt var.
Iyyk.
Sanatsal bir kişilik değilim sanırım :D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Muptezel: Baleyi bilemiyorum; gitmedim gösteriye.. Lakin modern dansta bilhassa garılar için seyirlik malzemeler var(üstsüz erkek dansçılar)..

Zaten bakma entel gıygıylara; salondakilerin %85'i o seyirlik malzemeyi izlyor..

Beauty dedi ki...

Balede temek teknik duruşları bilmezsen çok sıkılabilirsin. Zira mizansen anlatım çok da seyirci ilgisini alabilecek değil. Ama bazı duruşları ve bunların kombinasyonları seyrelemek çok keyiflidir. bence şans veriniz, sonrasında müptezel olabilirsiniz efem.

kütür kütür entelektüelim mesajımı aldınız di mi genşler?

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Beauty: Hadi leeennn :P

Gülni... dedi ki...

Hiç bu gözlerle bakmadım bakamayacağım sanırım :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Gülni: Hiç modern dans gösterisine gittin mi? Cıbıldak adamlar/kadınlar oradan oraya zıplayıp durdu mu sahnede?

Beauty dedi ki...

biliyoruz da konusuyoruz.
bana bu konuda güvenebilirsiniz :cool:

rom dedi ki...

Güzeldir bale.. Anatominin altından girer üstünden çıkarsın .. :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Rom: Abaza vakitler için çok uygun değil sanki :S

rom dedi ki...

abazalığın vakti olmaz bence ama zaten orda kastettiğim sanatsal bakış açısı.. :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@rom: Sanatsal anatomi; iieeehh.... Mikalencelo mu la Ökuz?