22 Mart 2015 Pazar

Hayat Dersleri [8]

Aldatmak yalnızca penetrasyon yahut öpüşmek / koklaşmak değildir; yanlış kişilere senden habersiz-gizli verilen selam, ve hatta ilgili konularda söylenen yalan dahi aldatmanın türevidir Öküz'ün ahlak anlayışına göre. 

Aldatıldınız ve affettiniz, öyle mi? :)

Alışmaya başlasan iyi edersin dostum; 'yine yine aldatılacaksın' ;)

Yok 'o farklı', yok 'şu bahane vardı', yok 'eksik bırakmıştın-hatalıydın-yalnızdı' ıvır zıvır... Çok üzgünüm dostum; çok üzgünüm (omuza pıtpıt smiley'i)... Kendini kandırıyorsun.. Ya sindir oluşan fotoğrafı, ya genişlet ahlaki duruşunu, ya da.... 'korkunun ecele faydası yok'; bilakis, her geçen gün daha zor olacak; güven bana..

Aynı anda iki kişiye gülümseyebilmiş kadın/erkeğin 'allah bir' demesine inanma; ki şüphen olmasın, ikna edici olacaklardır. Zedelenen güvenini, kendi çaban/öz terapin yahut onun ağzından çıkanlarla onarma.



Güven, zamanla hak edilen bir şeydir.   - William Öküz

İçine kurt düşürdüğüm için çok üzgünüm dostum... Fanusunu(muzu) böyle şeyleri öğrenerek kirletmemeyi çok isterdim... Lakin... Hayat böyle.. Kandırma kendini... (yahut kandır, sen bilirsin.. 3 sene sonra salya sümük 'haklıymışsın' diye geldiğinde öküz yine buralarda olacak)

Ahlak anlayışınız, hayata bakışınız bir değil; kabullen.. Gözler yalan söylemezmiş (ki en büyük yalanlardandır; kim yumurtladıysa öküz onun taaaa.....), ailesiymiş, senelermiş vs hepsi hikaye... Doğru kişiyle tanıştığında, aradaki farkı görüp daha net anlayacak; ardına dönüp baktığında gördüğün fotoğraflardan miden kalkacak; ve olan, malesef ve malesef senelerine, ırzına geçilen akıl sağlığına ve beyazlayan saçlarına olacak.

Özet: İlişkinizi 3. kişilerle lekeleyen insanlardan aman aman uzak durun.

İç ses: Bu yazı bir gün senin de g.tüne kaçacak Öküz :S 

[ yazıp da yayınlamadıklarımdan ]

- Hayat Dersleri [7]
Hayat Dersleri [6]
Hayat Dersleri [5]
Hayat Dersleri [4]
Hayat Dersleri [3] *
Hayat Dersleri [2]
Hayat Dersleri [1]

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Evet hatırlıyorum.Ben bu 8.dersi , bi kaç yıl önce almıştım.Gerekçe "Hamileydin ama." şeklindeydi, yemedim hocam. :)
NOT: Dersleri kaçırmayan inek öğrencin :P

Beauty dedi ki...

adam yaşlandıkça öküzlükten insanlıga evreliyor. merak ve keyifle bu dönüşümünü izliyorum kendisinin.
darısı tüm öküzler ve odunların basına.

xxx

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@YandangelBanu: Anam sen de 9 ay 'öğğğkk çek elini pis herif' mi yaptın adama?

@Beauty: Belki de siz anlamadan fikir sahibi olanlar yeni yeni tanımaya/anlamaya başlamıştır Öküz'ü ha?

Butterfly'ınız dedi ki...

bi durağa oturduk 40 yıldır o doğru kişiyi bekliyoruz ..

Beauty dedi ki...

bana laf sokuturacagına, evrildiğini kabul etmekle baslayabilirsin.
en eski postlarını da okumuslugum var, dün gelmedim buralara beybi. günaah!

Unknown dedi ki...

:))))) Yok yahu.Bebek zaten 7 aylık doğdu.
İlk ay azıcık şey yapmayın dediydi doktor.Hemencecik o arada görev tamamlanmış.
Fakat sen de hemen nasıl kız tarafını gömmeye hazırsın ?
Evrilme falan yok bence :P

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Beauty: Dil de bir karis; piehh :))

@YandangelBanu: Oncesinde de gorevliymistir o; diyeyim sana :))