1 Ağustos 2014 Cuma

El Oğlunun Pilavla Derdi



En farklı yaşayanların dahi 2 özenli / anne style sofra gördüler mi ne hale geldiklerini yakiinen bildiğim için, tereddütsüz söylüyorum: Ha şunu bileydiniz!..

Aç ayı oynamaz anacım..

O arada/derede gördüğünüz karizmatik-havalı gacılar ancak ve ancak çerez, ve yahut geçici heves olur ortalama bir Türk erkeğinin masasında.. (öküzce not: yenir mi, yenir; o kısmı eyvallah)

Ha diyeceksin, onları da o kafada adamlar alıyor zaten; sana ne?

Doğru :S
Bana ne oluyorsa? :S
Hazımsızlık sanırım; geçer..

 not: pilav ve ayıya takılmayınız.. mevzu onlar değil!

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Galiba erkek olmanın birinci şartı pilav sevmek.

Menen dedi ki...

Hergün pilav yenir mi be :p

Mor Düşler dedi ki...

Hakkaten sana ne ki..hangisini istiyosan alirsin..:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Valla güzel pilav yapabilmek de kadınlığın şanıdır ... dermişim :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Ispanak: Son paragrafta da dediğim gibi; pilav bahane.....

@Menen: Sade pilav yenmez tabi; ama etli, davuklu falan.. Nereden baksan haftada şöyle bir 3-4 gün yenebilir sanki :S

@Franbuaz: Aksi, pis bir adamım ben; ne demek sana ne.. Öyle senin dediğin gibi seçmece olsa, pek enteresan olurdu hayat :S

@Hayatizlerim: De bence.. Her ne kadar 'bilavdan' öte bir şey anlatmak istemişsem de yazıda, güzel bilav yapmak bence de kadınlığın şanıdır ;)

Öküzüm ben; geri kafalı, sığ adamım...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yok estağfurullah; anlaşılıyor farklı bi şey anlattığın blogun un adı gibi değilsin yani 😊

Umut hikayem dedi ki...

Şu midenize düşkünlüğünüz ayrı olay zaten :D
Gerçi yemek yapmak sorun değil herkes öğrenir malum zor değil.
Ama bu mantığı hiç anlamayacağım ben :)

Unknown dedi ki...

Bırak pilavı makarna dışında yemek bilmeyen çıtır bir kız olarak evlendim. Evlenince el oğlu doysun diye annemden bile güzel yemek yapar oldum, içimde bir şef, aşçı, gurme gibi menem bir şey varmış meğer amao ortaya çıkınca çıtırlık gitti. Bu da ayrı bir dilemma...
Bazen soruyorum, şu aldığım 15 kiloyu versem de yine yemek yapamasam diye. Bu hali ikimiz de tercih ediyoruz. Umarım bu cevapta içtenizdir :)

Bahceperim dedi ki...

Bu duruma bir de Aile Bakanlığı el koysun:))