7 Haziran 2014 Cumartesi

Erkek Adam Aldatır!

Daha 7-8 ay kadar önce nikahlarına gitmiştik güya... Boşanıyorlarmış.. Aldatmış damat...

Damarlarında benimkinden daha yoğun/öte homon(testesteron) dolaşan bir erkek nasıl olur hiç ama hiç canlandıramıyorum kafamda; varsa da(-ki vardır muhakkak), duvarda rastladığı oyuklara bıyık buruyordur herhalde :S (gerçi testesteronun bir başka etkisi asabiyet pek yoktur mesela bende; sırf bel altına çalışıyor demek bendekiler:S)

Daha önce de yazmıştın; çok net yineliyorum: sevgilim dediğim bir kadını hiç aldatmadım şu zamana kadar. İlişkiye verilen aralarda(her 2 tarafında durumdan haberdar olduğu aralar elbette) yediğim naneler oldu; sayısı az ya da çok; yalan yok.. Ama dün ayşenin elinden tutup, ertesi gün fatmanın koynuna girmedim hiç.. (gerçi hiç 10+ senelik, yahut marjinal eksik kaldığım bir ilişkim de olmadı şu vakite kadar)

Ona rağmen, (kızacak şimdi memeligiller), erkeklerin eşlerini aldatmasını bir derece anlayabiliyorum.

Bu şey gibi, evliliğin 10. senesinde çocuk isteye kadına 'offf.... yine mi çocuk mevzu; annelik güdünü/hormonlarını kontrol edebilmelisin' demek gibi bir şey.. Aç/eksik bırakılan erkek ortalama bir testesteron düzeyine sahipse aldatır arkadaş; bu bu kadar basit.. Yahut şöyle söyleyeyim, o vakite kadar aldatmamış olması, aldatmayacağı manasına gelmez en azından..

Ahlak anlayışına göre çok çirkin veya az çirkin olarak değişir en fazla süreç.. (o durumdaki görece iyi erkek-kötü erkeği ayıran, aç/eksik kalmadığı halde yapan, şımarıklıktan yapan, bunu bir hakmış gibi gören, pişman olmayan, 'haha yapacağım tabi olum!' kafasında olan, tensel ve tek seferlik kaçamakların ötesine geçen vs ıvır zıvır detaylardır bence)..

Amma ve lakin....

İstediğin kadar aç kal... İstediğin kadar ihmal edil... İstediğin kadar eksik kal...
Ulan 7-8 ay be... Kudurdun mu be adam? 7-8 Aylık evli adamın aklına gelir mi yahu böyle şeyler? (-ki mevzuyu farkedip boşanmaları 7-8 ay sürüyor. yoksa kimbilir ne zamandır devam ediyor bu aksiyon) Evliliğin kafada dank etmesi bile bir süre alır eminim..

Hiç 'ouu erkek milleti böyle zaten; pis g.tlekler' falan diye mikmik etmeyin; bildiğim gördüğüm/duyduğum kadın aldatmalarını şuraya yazsam, kızarır yüzünüz.. Bu kadın olmak-erkek olmakla değil, adam olmakla alakalı bir şey..

Neyse.. şunu diyeceğim özetle... Gerçekten çok çirkin insanlar var çevremizde(kadın/erkek).. Güzel insanların bir ömür düşünseler dahi empati kuramayacakları, aldatmayı 'hak' olarak gören insanlar..

Oysa aldatmak hak değil; en en kötü senaryoda dahi, en fazla 'mecbur kalmak', 'hata yapmak' yahut hadi beterin beterisin, 'dolduruşa gelmek' gibi yorumlanabilir... (-ki çirkin senaryo, hayatta yüzleşilebilecek en ciddi travmalardan biri; Allah düşmanıma vermesin, öylesi insanlarla muhattap etmesin)

Gençlere not: Ahlak anlayışında tereddütleriniz olan insanları özelinize almayın; çok vurursunuz sonra kafayı..

-- Haaaayır Öküz; hiç bir şartta kabul edilemez aldatmak!
-- Yok anam, o işler öyle olmuyor işte.. Canlandır bak kafanda........ 
40 yaşında bir erkek.. 2 Çocuk var biri ilkokulda... Kadın kepenkleri indirmiş... İttir kaktır ayda 1'e talim ediyorsun.. Her anlamda salmış... Seni/ihtiyaçlarını/beklentilerini zerre umursamıyor vs.. 

Çok özür dilerim ama; 'müstahak' kelimesi yetersiz kalır hislerimi ifade etmek için.... Konuşturmayın şimdi beni....... (hastalık-sakatlık vb marjinal örnekler getirmeyin hemen kafanıza; onlar ayrı..)..

30 yorum:

Butterfly'ınız dedi ki...

canımsın deyip yalvarıp yakarırken o sırada 2 kişiyi idare ediyor olan erkek ne oluyor tam olarak ? ben çözemedim de ?

Super Bekar Anne dedi ki...

"40 yaşında bir erkek.. 2 Çocuk var biri ilkokulda... Kadın kepenkleri indirmiş.."
40 yaşında kadın. 2 çocuğun tüm sorumluluklarını alacak, evi dertop edecek, sağlıklı beslenmelerini sağlayacak, eğitimlerini-ödevlerini-aşılarını takip edecek, alışveriş yapacak, saç boyaya -maniküre gidecek, sosyalleşecek,işe gidecek, he bi de kocası için de ayda bir tavana bakacak. O kadın, üzerinden yüklerini alan/paylaşan adam için neler yapmaz aslında..

Adsız dedi ki...

ya eğer evliliğin ilk 6 ayında aldatma olayı varsa bence sorun insanlarda değil, o evlilikte. bir şeyler baştan yanlış olmuş:/

The Merika dedi ki...

Aldatmak toplumun bize tü kaka diye dayattığı bir şey.
O kadar güzel Erkek/Kadın çoğunluğu var ki, Göz bu kayabilir beğenebilir.Biz ademoğlu, aşkı sevgiyi yanlış anlıyoruz bence.Özgürlük anında bunca güzel yaratılmış insan arasından, adam gene beni seçmiş,belli bir süre sonra kararından vazgeçeçek olabilir.Karakter meselesi.Cinsel güdüsü ile aldığı karar aldatma oluyor.Dünya başıma yıkılmaz özgür bırakıp yoluma devam ederim.Aa ne yapmış eşini aldatmış ne ayıpta demem.Dünyaya bir kere gelmiş.Sevmiyor yeterince sanırım umarım başkasını sever derim.

yazmasam delirirdim dedi ki...

Benzeri bir hikayeyi geçen sene ben de şahit olmuştum. Üstelik 5 sene çık, şahane düğün yap sonra aldat. Ilginc. 6 ay içinde boşandılar. Şimdi bir baska kıza evlenme teklifi etti.. galiba kadın erkek aklını bir türlü akıl sır erdiremicez :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Hay ulen, o kadar yazdım.. silinmiş hepsi :S

@Butterfly: Senin mevzuyu biliyorum. Üzerinde konuşmaya dahi değmeyecek, çok marjinal bir örnek o bahsettiğin.. Koy d.tüne rahvan gitsin; üzerinde düşünmene değmeyecek bir zavallı..

@BekarAnne: Şimdi.. O saçı-manikürü falan sil öncelikle; ki papaz olmayalım.. Şahsen, ilki hariç diğer tüm yazdıkalarının kadının görevi/sorumluluğu olduğuna inanıyorum; net.. erkek ve kadının hayatta rolleri, farklı sorumlulukları vardır bence; onbinlerce yıllık insan evrimini, yaradılışını 30 senede ıskartaya çıkartmaya çalışıyor aksi düşünenler; ve ben çok gülüyorum buna..

Ha yazdığın örnekleri değil de, okumayı takiben zihnimde canlanan fotoğrafı dikkate alırsam: Elbette eşinin 'overdose' yükünü elinden geldiğince omuzlamalı insan.. -ki bu da o rollerden biri aslında(olanca iyi niytine rağmen zorlanan olursa, destek) Aksi, adamlık olmazdı..

i mean: doğru kelimeleri mi seçtin bilmiyorum; ama ortaya çıkan cümleler çok tartışılır bence..

Bir de 'roleplay' mevzu var ki onun konumuzla alakası yok tabi :P

@Alis: Çook yanlış olmuş bir şeyler, evet.. Oysa ne keyifli/emin görünüyorlardı evlendikleri gün :S

@TheMerika: Yeterince aşık olduğun bir adam tarafından hiç aldatılmamışsın; çok belli.. 'Tecrübe et, ve gör' gibi yakışmayacak bir bedduavari cümle kurmayacağım elbette; ama inan bana o işler öyle senin düşündüğün gibi olmuyor baby..

Kafi miktarda/derecede aşık olduğun biri tarafından aldatılmak, insanın ömrü hayatında yüzleşebileceği en travmatik olaylardan biri..

Büyük konuşmuşsun yani.. xx zaman sonra şu yazdığını aklına getirip, +300bin göz yaşı dökmezsin umarım..

@Maya: Bir de şöyle bir şey var aslına bakarsan.. Bu duyduklarımız hep, dışarıya yansıyan kısım.. Belki de mevzular çok başka.. 'Kocam grup sex partimizde kendini kaybetti' gibi bir şey söylenemez mesela anne-babaya bahane olarak :S

Butterfly'ınız dedi ki...

ben o gelip beni bulan marjinal örnekleri var yaa .. neyse giden yıllar olsun ne edelim :S

mirage dedi ki...

birileri bu evlenip de aldatan insanların boğazına basıyor olmalı evlenecen diye. ciddi bir ilişki yaşarken, hele bu bir de evlilikse aldatmak nedir yahu? al karşına de ki ben istemiyorum yahu seni gözüm ona buna kayıyor, olmuyor, beceremiyorum.
ama işin esas tuhaf yanı buna rağmen olsun diyerek evlenen ya da evliliğini, ilişkisini devam ettirenler var.
ama şu son noktada kepengi kapatan kadınla ütünü yapıyor, yemekleri lezzetli diye evli kalmak da çok saçma. ben kepengi kapatan adamı, belki açar tekrar umuduyla, 1 ay bilemedin 2 ay tutarım yanımda, hele daha 40 yaşında!
yok daha neler!?

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Mirage: Alışkanlıklar, çocuklar, mahalle baskısı, cesaretsizlik, ümitsizlik, geç kalmışlık vs... Çok faktör var orada söz konusu olan; sen de büyük konuşmuşsun bence Miragecan..

esra dedi ki...

Hiç birşeyin kalıbı kuralı yok hayat bu... Insan yapmam dediği nice şey yapıyor her son bi başlangıç

Super Bekar Anne dedi ki...

Her kadın Işıl Reçber olmak ister. Sıkış tepiş işe git, sinir harbiyle döndükten sonra, evde normal bir anneye/kocasına düşkün bir kadına dönüşme switchi yok herkesin. 10milyon baloncuk evrimde, kadın ava çıkınca ne yapacağı kodlu değil.

Bayan S dedi ki...

Manşetlerden haberdarsındır eminim.
Akademik danalar birbirini kesti "evli" bir bağyan için. Evli olduğu bilinen bir bağyan yani. Herhalde kadın da kendi medeni halinden haberdardır.
"Bilinçli tüketiciler" var toplumda.
Öyle kadın erkek farketmiyor.
Allah ne verdiyse artık mevzuların içindeler.
Bence başlıģı "herkes aldatır" olarak değiştir.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Esra: Yaramazlıklar var sanıyorum arşivde, ha?

@BekarAnne: Öğleden sonra 2 gömlek ütüleyen adamın, akşam 'bu gece de çöpü sen çıkart' demesine benziyor bu..

fazla mı light oldu örnek? yahut şöyle düşün: akşam bulaşıkları ona emanet edilen adamın, eve para getirme hususunda ağırdan alması gibi... :S yine mi olmadı... üüööff.. gece gece bu kadar :S

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Mrs. S: Hah; şunun bilincinde bir garı görmek ne hoş :)

kadın evli miymiş? vay bea; tam dallas olmuş :S

Unknown dedi ki...

Off ne zor bir konu bu yeaa. Aldatmanın türlerine göre değişir şimdi bu memeligillerin tepkileri :D
Mesela iki kişiyi bir arada idare edenlerin hadım edilmeye kadar yolu var benim gözümde :)
Ve deiğin gibi aldatmanın kadını erkeği yok. Karakter meselesi. Ki kadınlar bu işi daha akıllıca ve yakalanmadan yapıyor benim izlenimlerime göre.

Unknown dedi ki...

Off ne zor bir konu bu yeaa. Aldatmanın türlerine göre değişir şimdi bu memeligillerin tepkileri :D
Mesela iki kişiyi bir arada idare edenlerin hadım edilmeye kadar yolu var benim gözümde :)
Ve deiğin gibi aldatmanın kadını erkeği yok. Karakter meselesi. Ki kadınlar bu işi daha akıllıca ve yakalanmadan yapıyor benim izlenimlerime göre.

Unknown dedi ki...

Off ne zor bir konu bu yeaa. Aldatmanın türlerine göre değişir şimdi bu memeligillerin tepkileri :D
Mesela iki kişiyi bir arada idare edenlerin hadım edilmeye kadar yolu var benim gözümde :)
Ve deiğin gibi aldatmanın kadını erkeği yok. Karakter meselesi. Ki kadınlar bu işi daha akıllıca ve yakalanmadan yapıyor benim izlenimlerime göre.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@4.TekilŞahıs: Her iki yazdığına da aynen katılıyorum; a) dalga geçer formata çevirenlerin, sevgili yapanların katli vacip olmalı..

b) kadın yakalanmaz arkadaş... ruhu duymaz öküz milletinin...

Super Bekar Anne dedi ki...

sen gömlek ütüleyen , bulaşık yıkayan adamlardan bahsediyorsun...

ben eve gelip yemek yiyip uyuyan adamlardan ve eş zamanda hatta daha geç eve gelip iş yapan kocasından 3 saat sonra uyuyabilen kadınlardan bahsediyorum.
başa dönersek; "O kadın, üzerinden yüklerini alan/paylaşan adam için neler yapmaz aslında.."

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@BekarAnne: 'adam' diyorum; iyi oku...

Butterfly'ınız dedi ki...

uuuu karışmış burası :/ bıçak sırtı konu tabi ..

Super Bekar Anne dedi ki...

Uykum geldi

Lady dedi ki...

Sadece olay fiziksel boyut değil ki... Kafadan geçiyor ilk pratiğe geçiremeyen var. Onların ki aldatma değil mi? Yada birinden ayrılmadan diğerinin yolunu yapan gördüm =) Eski sevgilisinde aklı kalıp şimdikini onun gözüne sokanı.. Gerçi şu son örnek kadın zihniyetine ait ya neyse =)

mirage dedi ki...

öküzcüm ne yalan söyleyeyim insanın gözünün bir tarafa kayması mesele değil. bunun için kimisi bahane der kimisi sebep. birşeyler bulup yapılıyor. benim de başıma geldi ama 5 yıllık, evliliğe kesin gözüyle bakılan ilişkiyi bitirdim. herifime de sen benim hayalimdeki adam değilsin bir süre hayalim değişir bir süre sen değişirsin diye bekledim ama olmadı dedim vesair. evlilikte neden olmasın? hee mevzu süreyse 1-2 ay mecazi bir süre, çünkü sevgiliyken bile bazı durumların hatrına devam etme kararı alabiliyorsun evlilikte de ha gayret der durursun ama nereye kadar?
bir de şu var evlilik tabii çok önemli, işte boşanmak için evlenilmemeli vesaire ama boşanmak da garip bir durum değil yani olmuyorsa olmuyordur. kaldı ki günümüzde insanlar ailesiyle bile yaşamaya çekinirken elin adamı/ kadınıyla yaşamak zor mesele. KAHROLSUN NEOLİBERALİZM!

mirage dedi ki...

öküzcüm ne yalan söyleyeyim insanın gözünün bir tarafa kayması mesele değil. bunun için kimisi bahane der kimisi sebep. birşeyler bulup yapılıyor. benim de başıma geldi ama 5 yıllık, evliliğe kesin gözüyle bakılan ilişkiyi bitirdim. herifime de sen benim hayalimdeki adam değilsin bir süre hayalim değişir bir süre sen değişirsin diye bekledim ama olmadı dedim vesair. evlilikte neden olmasın? hee mevzu süreyse 1-2 ay mecazi bir süre, çünkü sevgiliyken bile bazı durumların hatrına devam etme kararı alabiliyorsun evlilikte de ha gayret der durursun ama nereye kadar?
bir de şu var evlilik tabii çok önemli, işte boşanmak için evlenilmemeli vesaire ama boşanmak da garip bir durum değil yani olmuyorsa olmuyordur. kaldı ki günümüzde insanlar ailesiyle bile yaşamaya çekinirken elin adamı/ kadınıyla yaşamak zor mesele. KAHROLSUN NEOLİBERALİZM!

xCoach Incomprehensible dedi ki...

cnm o evliliğin öncesinde de var bu aldatma mevzuu; çünkü 6 ay, bir evliliğin sürecindeki bir kaç dakika gibi birşey ...

Gülni... dedi ki...

valla ne diyeyim bilemedim tek bildiğim ne aldatan nede aldatılan taraf olmak istemem..

The Merika dedi ki...

Sevgili öküz tecrübe edilmeden yapılan bir yorum değildi yazdıklarım.Aşık olunan kişi tarafından aldatılıp ,evlenme merasimine ramak kala toz olundugunu gördüm. 15 kg vererek bir bedel ödemişliğim var geçmişte Tecrübeyle sabit.insanlar güzel yaratıklar hala aynı şeyi söylüyorum senden vazgeçiyor diye karşı taraf boklanmamalı.Yaşamak tercihlerden oluşur.çekilen acı şahıslara aittir.Aldatmak ya da aldatılmak çok hüzünlü olsa dahi karaktersizlik değildir.yapılan tercihtir hepsi bu.

Adsız dedi ki...

gerçi bu postta konu bu değil bence ama; ben de TheMerika nın penceresinden yaklaşıyorum olaya.
aldatmak bir seçimdir ve başka birinin tercih edilmesidir. duygusal olarak yıkıcı olması bu gerçekliği değiştirmez. tercihlere saygı duymalı.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Merika & @Alis: Söz konusu bekar yaramazlığıysa sonuna kadar eyvallah; ama aldatmaktan söz ediyorsak şayet.... Yok; aynı fikirde değilim sizinle....