20 Mayıs 2014 Salı

Öküz Hakkında [1]

- Şarap seçimi hususunda en en ufak bir fikrim yok; ve bundan zerre gocunmuyorum. Üniversite döneminde Moda sahilinde gitar-laklak eşliğinde içilen köpek öldüren'lerin ötesini bilmem (bakma öyle suratını ekşitip; vakti zamanında gayet cool bir şeydi o bahsettiğim gitar-sahil muhabbeti).. En kral löjyon dö la fuar cart curt şarabını dahi koysan önüme, kuvvetle muhtemel köpek öldüreni tercih eder damak tadım :S

- Yatak başucumda 2 farklı aromada patlayan şekerlerden var hazır ve nazır; ve her iyi bir şey yaptığımda / özel bir şey başardığımda 1 tutam ödül veriyorum kendime..

- Düzenli ilişki ve abazalık dönemi o kadar uzun sürdü ki, yeniden prezervatif kullanmaya nasıl alışacağım hiç bir fikrim yok :S (yeni yeni modeller çıkartmış durex; dünyadan haberim yok)

- En az 50, belki 70-80 kez Çin/Capon yemeği yememe rağmen chopstick'lerle mücadelede ancak ve ancak 2 gün önce bir zafer parıltısı görebildim seksi ve erkeksi ellerimde.. O da sadece suşi kavrama derecesinde tabi; çok uzağım o çubuklarla ana yemeğe girişmeye hala.. (japon yemeğiymiş; piehh.. gören de kaplumbağa, böcek yiyoruz sanır.. hepi topu sebzeli nuudıl.. dök makarnanın üstüne soya sosu, aynı şey) ..

- Harflerin üzerinden şapka kaldırılmasına fena halde kılım; hala(haala) ve hala aynı olmamalı!

- Yatarken sırtıma, bacağıma falan değecek şekilde dikey duran bir yastık ekliyorum yatağın içine; yalnızlık kötü şey :S

- Kaktüsümü çok seviyorum; ve o da beni seviyor, biliyorum / hissediyorum..

- Gizli gizli yemek bloglarını(yerli-yabancı) takip ediyorum; hatta uzun zamandır sadece onları okuyorum diyebilirim :S

- Ömrü hayatımın en aseksüel aylarını yaşıyorum sanırım.. Askerde bile daha çok... tööbe bismillah.. neyse :S

12 yorum:

Owl Urbano dedi ki...

hahah askerde bile daha cok ney lan :D o degilde haci disari cik club a falan takil elbet duser bir sazan...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Urbano: Yavrucum, 'aseksüel' seks yapamayan/partner bulamayana değil, isteği/libidosu kaybolana deniyor.. iki gözüm.. biraz mübala-biraz karikatürize etme niyeti falan fıstık.. libido azalması gibin..

Tabi bunu da hesap ederken, Öküz standartlarını esas almak lazım ;) :P

xCoach Incomprehensible dedi ki...

yüreğim hopladı.

Ucan Karavan dedi ki...

Öküzcüm sen bari açık konuş, nasıl olsa kimse kim olduğunu bilmiyor. Aşık olup böyle tenim yana yana hissetmek istiyorum de gitsin..

hıımm.. hoş o zaman pek zeki türk kızı "ayyy ezik bu, göbişli felan bilgisayar karşısında" der, pek kabadayı yurdum erkeği de "vıııyy nonoş" diye patlatır. İçinden söyle bence.. Hatta bağır mağır da dilek duyulsun. Olum biri aşık olsun şu blog hayatında biri yahu :s

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@XCoach: Aseksüel hissediyorum diye mi? :S
Hoplayacağı varmış seninkinin :P

Adamım, özletmeyiniz yorumlarınızla kendinizi ;)

@Karavan: Yaa.. Yaa; düşün işte..
Ehue; blogistandan çok form kaybetmiş çoook.. Eskiden böyle miydi mirim; hep dutluktu buralar.... Haftada 3 aşk mektubu alırdık... Hey gidi günler :)

Mia Wallace dedi ki...

ahahaha son cümle "dannn!" :D

yalnızlık güzel şey, boşver.
yemek blogları da :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Mia: Aferim yavrucum; erken kalkan yol alır :)

Gülni... dedi ki...

o şapka işareti kalkmaz olaydı en çok benim ismimi vurdu Gülnihâl isminde şapka olmaz mı yahu...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Ebru: Reklam? Cıkcık...

@Gülni: Gülnihal'de şapka mı varmış? Alla alla.. Yanlış mı telaffuz ediyorum ben; yok gibi geldi :S

Tenk yu; yazmıştan saymıyorum ama bunu..

Gülni... dedi ki...

Olmaz olur mu yoksa tok bir ses çıkal hal ekinde aslında görünmeyen şapka var halhal gibi düşününce daha net anlarsın mesela nâlân ı da şapkısız yap nalan aaboooww :D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Gülni: Alla alla.. Yanlış telaffuz ediyormuşum/ediyorum demek :S

Beauty dedi ki...

agır bir odun paratonerligimden dolayı, insan tanıdık.a, öküzün aslında öküz olmadıgını farkediyorum. ah hayat, cok serefsiz bir seysin sen.

öküz devam, arada anlat böyle seyleri, peynir- baklava postundan daha cok. yemek bloggerı olodun cıktın.