12 Mart 2014 Çarşamba

HDR & Instagram Çıktı, Mertlik Bozuldu

6 yorum:

yazmasam delirirdim dedi ki...

Olağanüstü ama ya! En çok bisikletli kızlarla, martılı vapurlu amcayı sevdim.
Fotoğraf çekerken, anı yaşa diyenlere sinir oluyorum. Anı ölümsüzleştirmek varken...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Arya: Yazının ana fikri o mu yahu? :)

Anı yaşa - anı ölümsüzleştir? :S Gecenin bu saati için fazla karışık cümleler kuruyorsun..

yazmasam delirirdim dedi ki...

Hala hastayım aldığım antibiyotik kafa yapmış olabilir mi dersin? Bi'de gözümde arpacık çıktı sarımsak kokusu. Öfff uyumaya gidiyorum tamam...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Arya: Kremi var onun; sürüyorsun, sabaha bir şey kalmoor..

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

İnstagram o kadar değilde HDR işin içine etti. İnstagram sayesinde aslında yetenekli olanlar sıyrıldı. Artık vasıflılar iş görüyor. :))

Beauty dedi ki...

ben her fotografı begeniyorum, boyle de geniş gönüllü bir insanım.

bence bunlar da muthis, digerleri de muthis, bicok instagram fotoları da muthis.

guzel yani, neyine kulp bulunuyor ki fotografların genel olarak? neyini begenmicez?