27 Şubat 2014 Perşembe

Ne Bulursunuz Şu Adamda!

Ne buluyorsunuz şu adamda, hiç anlamıyorum..



Neyim eksik ki benim? Gözlerim gaaayet yarışır bir kere; farklı bir lezzet de olsa, hep derim ''ben olsam bana verirdim''.... Güzeldir az buçuk gözlerim...

Karizmam, cool duruşum falan(gerçi, aynı fotoğrafa bakıp gıcık/uyuz da dedikleri olur.... ama... bakmayın tabi siz onlara; eşşek hoşaftan ne anlar.. piehh!)...

Dövmem yok değil mi? Tabi tabi.. dövmeden hep bunlar... Dövmeleri var diye seviyorsunuz; anladım ben sizi!

peki.. 1-0...

Adonis mi? Yok be yau; ondan değildir.... Benim lömbiri göbeğimin de öyle çok ahım şahım farkı yok ki... (?) Hem üstü yağ ama, altında güzel kas var(dı); hatırlıyorum bi 15 sene öncesinden...

2-0 :/ (peki ulan!)

iç ses: Benim fiziğe de şöyle bi 10-20bin liralık yatırım yap; havada karada veririm eline..

Saçlar lise talebesine döndü bak; ok, orada haklısn(yaktın beni berber!)..

3 değil yahu, atlama hemen.. kökü bende; uzayacak!

Serseri bakış?
Hmm... O da yok :/
iç ses: hiaaaaa!!!

Para?
öööööö.....

Şşş.. Sana diyorum... Para?
ööööööööööö :S ............

Ya, o değil de... Ben şeyi yazayım en iyisi... Sevgili, eş, baba gazıyla erkekten beter futbol fanatiği(holiganı) olan gacılar... Çok iticiler, çok mide burucular(time twister gibi oldu, değil mi?) yahu :S

Küfür ederler, hızlı/makaslı araba kullanırlar falan... Erkek Fatma'nın yandan ...... gibi..







Pfffff.......

Ahh ulen, ahhh.... Yaktırdın gene Öküz cigarayı :/



iç ses: kesin gay'dir, kesin!

7 yorum:

Beauty dedi ki...

heheh :) sakacı!

lady dedi ki...

amanın! gozumu alıp okuyamadım ki :)

yazmasam delirirdim dedi ki...

Abi Adam efsane!

Sese değinmemişsin :))

bendis dedi ki...

Yüzüne bakınca sadece normal bir erkek yani yolda en az on tane görebileceğin türden bence. Ses, vücut, tavır, davranışlar işin içine girince 'adam' farkı ortaya çıkıyor olsa gerek :)
Bence senin kadar kendiyle barışık değildir 3-1.. hımm senin kadar doğal da değildir evet değildir 3-2.. senin kadar kendini güzel ifade de edemiyordur şarkı dışında 3-3 oldu. Benden bu kadar öküz durumu eşitledim gerisi sana kalmış :))

Aşk Çekmecesi dedi ki...

Fantastik 😃

Aşk Çekmecesi dedi ki...

Fantastik 😃

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Beauty: pis adi..

@Lady: Aynını biz desek, 'pis ab.za!' diye kovalarsınız adamı..

@Arya: Ses? ses ne lan? sesi mi çekiyor seni?

@Bendis: Oh yeaa :) Onore ettiniz efenim.. Pek teşekkür ederim :))

@Aşk Çeşmesi: G.t

Kurban olun siz Öküz'ün döşü kıllı karizmasına :/