14 Aralık 2013 Cumartesi

Kadınlar 2'ye Ayrılır

Kadınlar çok genel olarak 2'ye ayrılır yavrucum; yaz bunu bir kenara..

a) Aç ve 'et yemek uğruna her yalan mübahtır' bakışına sahip erkeklerin damarlarına pompaladığı hadsiz özgüvenle, çok güzel, çook seksi olduğuna inanan dombili ve / veya çirkin kadınlar..

b) Salak saçma adamlarca özgüvenleri yerle bir edilmiş, gerçekten güzel kadınlar..

'c diğerleri' için başlık açmıyorum hiç; zira genel popülasyon içerisinde gerçekten çok düşük bir yüzde o 'ne olduğunun farkında olanlar.

Bknz:
Çirkin Kadın Özgüveni: http://okuzunondegideni.blogspot.com/2011/10/cirkin-kadn-ozguveni.html 
Çirkin Kadın Kaprisi: http://okuzunondegideni.blogspot.com/2010/02/cirkin-kadn-kaprisi.html

[ Yazıp da yayınlamadıklarımdan ]

7 yorum:

Mor Düşler dedi ki...

:)) ben iki gruba da girmiyorum nolcak simdi..:))))))

butterfly dedi ki...

erkekler kaça ayrılır diye düşündüm düşündüm bulamadım.....

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Franbuaz: update ettim ;)

@Butt: Düşünüp, onu da yazmak lazım.. haklısın..

Ire dedi ki...

a grubundan kızlar gittikçe çoğalıyor

xCoach Incomprehensible dedi ki...

üstümüze rahat bişeyler alıp erkekleri acımasızca kategorize edelim.

butterfly dedi ki...

diğer 2 yazıyıda okuyunca ağzına kürekle vurulası güzel ama ÖZGÜVENSİZ kadınlar gibi bi şey çıkıyor ortaya .. güzellik göreceli birine güzel gelen bir kadın için başka erkek ne o öyle çiroz / çocuk gibi; kadın dediğin şöyle balık etli olacak diyebilir.Kürekle vurmayalım sevelim saygıdeğer erkek milleti :D

Adsız dedi ki...

özgüven geri gelir mi öküz abi ?