31 Ağustos 2013 Cumartesi

26 Eylül, Europe Konseri!

Hobaraaaaa!!
26 Eylül.. Yazın, çizittirin bir kenara... Unutulmaya asla!

Kaç yüz milyor defa dinlemişimdir rock the night'ı, the final countdown'ı(o zamanki yazışımla: 'izdi faynıl kamtaa'.. radyo 3'den çekme karışık kaset yapardım; hey gidi günler..).... 8-10 yaşımda, bu adamların posteri vardı yatağımın yanı başında yahu :S

Programınızı şimdiden yapıp, biletinizi alın; Ökküz de orada olacak ;)

İlgili bir hatıra: 
http://okuzunondegideni.blogspot.com/2010/07/kime-ne-yahu.html


2 yorum:

Raziye dedi ki...

piiii. ben de tek gittim deliler gibi eğlendim yahu. şu yazıyı önce okumuş olsaydım beraber giderdik ya la.
rock the night süper değil miydi bu arada azizim :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Raziye: He valla... rock the night rock the night devam etti o hafta zaten içeride :S

'the final countdownı canlı canlı dinlemeden öldük' demeyiz artıkın :)