19 Nisan 2013 Cuma

Dip

"Hiç bu kadar dibe batmamıştım"....

Ne çok kullandım bu cümleyi son 2 yılda..

Ya her seferinde bir önceki sıkıntıları unutuyorum.. Ya 'kedi bilmemneresini görmüş, yara sanmış' sendromu söz konusu.. Yahut, cidden b.ka batmış vaziyetteyim :S

Niye hiçbir negatif olasılığa/duruma 'koy d.tüne' diyemiyorum? Niye az biraz daha(az?) hayatı düşünmeden, tasa etmeden yaşayamıyorum? Niye herşey bu kadar gri/renksiz? Niye her elimi attığım zamazingo kuruyor? Niye bu kadar gerginim? Acık daha söylensem, 'aaall sana sıkıntı!' misali daha sağlam bir iş gelir mi başa? Çok mu üst üste geliyor herşey; yoksa tırlatıyor muyum ufak ufak?

Sorular.... Sorular.... Sorular....


12 yorum:

Adsız dedi ki...

Okuzcum senin evlenme vaktin gelmiste geciyor benden soylemesi...

mirage dedi ki...

Lanetlisin bence. Kursun doktur ya da carsafin altina gireceksen illa baska seyler yap. Bir de sey var; yak bir sigara cek bi firt.

zerdaliler dedi ki...

Demek hala en dibe batmamışsın. Vurgunu yemen lazım. Bir de hayatta "bundan daha beter ne yaşayabilirim ki" dediğin zaman gelir en kötüsü başına. Murphy kanunları gibi.

Adsız dedi ki...

sen ölmek ile bayılmayı aynı şey zannediyorsun. silkin, kalk kendine gel. kurban değilsin bir kere sağlığı olan bir insan son derece zengindir ve herşeye sahiptir. sen hiç renklerin solduğunu hissettin mi, ciddi bir sağlık sorunu ile sınav verdin mi ? ya da canından birinin.. ne o tırnağı kırılınca dünyanın sonu gelmiş gibi davranan hanım evlatları gibi mızıldanmak. hiç yakışıyor mu sana..
bence bu durum beyin kimyası ile alakalı, arada beyinde bir hormon az salgılanıyor ve depresif hissediyor insan..
tatlı ye, çikolata.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Öncelikle genel bir paylaşım:
- 'Ben dahil', ne çok seviyoruz ahkam kesmeyi.
Kim ne biliyor Öküz ne yaşadı, ne yaşıyor? Senin pipin küçük, benimki büyük; o misal.. Teşekkür ediyorum güzel temennilere, ilgiye.. Samimiyete, özdeki iyi niyete gönülden inandığım için uzatmıyorum mevzuyu.

@Adsız1: Hayatınız evlenmek aq.. En büyük mesele, en büyük dert, en büyük hayat gayesi koca sahibi olmak şu hayatta.. Otu b.ku herşeyi oraya bağlayın siz... Tööbe..

@Mirage: Mantığına inanmasam da, denize düşen yılana sarılır misali :S Bulsam adam gibi birşey, giderim valla..

@Zerdaliler: Hoşgeldin; ve teşekkür ederim değerli paylaşımın için.

@Adsız2: Peki :S

zeynep dedi ki...

Evet biliyorum klişeden ölen var ama, dibe batınca çıkılıyor yani. Gerçekten. O an allaahıım hayatım hep böyle bok gibi geçecek filan oluyorsun ama sonra güzel şeyler oluyor ya.. Valla bak. Benim başıma geldi ondan biliyorum. Dont vori bi hepi. Aç bi Bob Marley ya: http://www.youtube.com/watch?v=LanCLS_hIo4

Adsız dedi ki...

Okuz seni everek ya millet hakli...

Unknown dedi ki...

"Hiç bu kadar dibe batmamıştım"....dediğin an bil ki daha dibe bir bilet kesiliyor doğrudan senin adına...
herkesin yaşadığı kendi canını yakar ama bir bilsen son 2 senede neler yaşandı...
hayatta kalmak daha doğrusu ayakta kalmak için bir neden bulmak gerek sanırım..en azından kendimce bulduğum çözüm bu diyelim..
tavsiye ederim naçizane..

Unknown dedi ki...

''Hayat sana arka arkaya dikenlerini gösteriyorsa sakın üzülme, aksine sevin, çünkü çok yakında gülü de gönderecektir.'' Benim felsefem bu belki buna inanıyorum belkide gerçekten duyarsızlaştım ama duymadığın zaman ve öylesine yaşadığın zaman bir bakıyorsun ki çok güzel şeyler ardı ardına geliyor üzülme Allah sabredenlerle beraberdir öküzüm :(

Adsız dedi ki...

Lan Öküz!

Unknown dedi ki...

Eğer sonradan gamsız, umursamaz olmanın yıolunu bulursan lütfen reçeteyi bana da söyler misin :)

Adsız dedi ki...

bu üst üste gelir durumu biraz doğru sanırım .. offf offf nasılda aynıyız nasılda tercüman olmuşsun