17 Mart 2013 Pazar

Çengelköy

Şu yazımda bahsettiğim 'manzaralı kahvaltı'yı yineleyeyim dedi öküz kafa..

Oturur oturmaz ilk iş, 'kontrol' oldu elbet; yine beklenmedik misafirler belirir mi yamacımda diye..

Çengelköy'ün göbeği.... Eli yüzü gaayet düzgün bir yer... Söylemesi ayıp, X gün yemeden içmeden kesecek hesap geliyor(kaç gün olduğunu yazmaya utandım.. pinti öküz :S)... Herşey havalı.. Ama bir gittiğinde, sıra sıra yüzen ördekler misali 'bok' ailesi geçiyor yarım metre ötenden, diğer gittiğinde, kullanılmış prezervatifler....

yalnız, prezervatifin de maşallahı vardı bak; hakkını yemeyelim.. battal boy bir örneğe rast geldiğimi sanıyorum ki; dirsekten-bileğe misali, kolum rahat girer gibi görünüyordu içerisine :S (iç ses: hüüöhh!)

Şu manzara bir tek beni mi huysuzlandırıyor allasen; kimse mi vikvik etmiyor ''nedir bu caaanım Çengelköy sahilinin durumu!'' diye? Tamam, akıntı o yönde, dalga, sintine, lağım vs... de... 'Kol gibidyiler' diyorum lan; mide bulandırıcı kısmını geçtim, ürkütücüydü resmen :S

O sağlıklı ve yumruk genişliğinde b.kları gören demez mi ''millette ne döt var, bir de benimkine bak!'' diye.. Yahut, o battal boy prezrtavif ne lan; zenciler mi bastı sahil şeridini? :S

Hayır bir şey değil, kötü örnek oluyorlar.. Haksız rekabet yani.... Japon boy prezervatifler atıp, yaprak sarma kıvamında mıçsalar, neyse hadi :S


9 yorum:

zeynep dedi ki...

İnanır mısın gerçekten ben de çok uzun zamandır bunu düşünüp ancak dile getiremiyordum. Prezervatiflerin ne olduğunu bildiğimden beri vapurla gidip gelirken kıyı taraflarda deniz analarının arasında gözüme bu cisimler takılıyordu da nedendir denize atılır bunlar ya da nerden denize gelmiş acaba filan diye de düşünürdüm. Eğer onları gerçekten birisi gidip denize atmışsa çok garip olurdu ya, ama eminim bir yerden sürüklenmiştir. Diğer türlüsünü düşünmek istemiyorum çünkü.

zeynep dedi ki...

Not: Ne kadar içime işlemiş, içimde tutmuşum ki bayağı bi döşemişim.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Zeynep: Lağım.... Öyle umuyorum en azından :S

Anam işler tabi; 1 sene oldu ben o ilk manzarayı göreli, hala her ayrıntısı aklımda :S (bööğkkk)

EL İZİ dedi ki...

Özlediğim İstanbul'dan böyle bir resim görmek fecia.Aile planlaması sahillerde yapılıyor diyecek oluyorum ama yok yok.Güzel memleketimin nadide insanları bilirler nereye atacaklarını kullandıkları prezervatifi.Lağımdır o lağım :)

Sevgi dolu bir dünya bu dedi ki...

lağıma atmasınlar diyeceğim ama o vakit,sahili sevmeyen ben gibileri çöp atarken rastlayıp iğrenecek...kalsın olduğu yerde:Pdeniz tutkum hiç olmadı benim..

xCoach Incompréhensible dedi ki...

tatlım,
biliyosun ki o rulo halinde katlanmış halde satılıyor. ve açtıkça da kalınlaşıp uzuyor.

muhtemelen gördüğün şey seninkinden çok da uzun olmayan bir penisten çıkarılıp atılmıştır fakat deniz suyu ile temas edince o hoş yapısından kurtulup iyice açılmıştır.

yani aslında hiç ağzımın sulanmaması gerekiyor bu durumda.

mide bulantısı ise ok, yeri orası değil, doğru.

xoxo

Aslısın dedi ki...

deniz anasıdır o deniz anasıı

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Elizi: Yalnız insan, 'nasıl bir dingo onu tuvalete atar ki?' diye düşünmeden de alamıyor kendini :S

@Nalan: Yani afedersin, ne emmeye ne gömmeye derler ya; o misal :)

@XCoach: Niye lan? Benimkiler özel yapım mesela; kutusundan çıkartıp lök diye takıyorum... Öyle katlanma matlanma yok.. Ölçüsünü aldırtıp, 300.000 tane sipariş vermiştim vakti zamanında :P

Töööbe... Öküz'e mi anlatıyorsun işin mantığını :)

Vr bir bildiğim de söylüyorum; normal ebatlı bir şey o ebatlara sahip olmaaaaaz... (suyu görünce mevcut ebadı x 3 olmuyorsa tabi; deney yapmadım elbet)

@Aslım: Ben de 'balık, orkinos' falan dediydim bak...

Unknown dedi ki...

hani pok,sigara izmariti,pet şişe,cam şişe, poşet gördüydümde bunu ilk defa gördümm aboooğw çok ayıp!