17 Şubat 2013 Pazar

Tükürdüğünü Yalamak

Ne çok yaladım tükürdüklerimi bu sene. 'Asla' dediğim ne çok şey sindirdim, mike mike.

Hoşnut muyum, pişman mıyım? Hiç biri sanıyorum... Hayat.. Hepsi 'hayat' işte....

Öncesinde hatırlamam oysa bu tadı.

Çok mu şanssızdım? Çok mu büyük konuştum? Çok mu hatalar yaptım?

Neydi derdim, nerede yanlış yaptım?

Ümit Ünal'ın 'Nar'ını yeni izleyebildim(öküzüm malum).. Çok ahım şahım olmasa da, izlenesi bir film; tavsiye ederim. Böyle alengilli kurgulara Türk yönetmenlerin de el atması pek keyifli.

26 yorum:

perayazarsa dedi ki...

Filmi merak ettim.

Hayat senin hayatın ama yine de konuşurken dikkatli olmak gerekiyor sanırım. Pişman olmamak adına. Pişman değilsen, boşver zaten.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Pera: 'Bence' izlemeye değer bir film; ama yazı da belirttiğim üzere öyle çok da ahım şahım bir şey değil malesef..

Mor Düşler dedi ki...

Bu sadece sana has değil ki..dediğin gibi "hayat" işte öğretiyor yaşadıkça bir çok şeyi..geleceğin ne getireceğini bilsek o anda söylermiydik, yaparmıydık..asla..geriye dönüpte sorgulamanın anlamı yok.Kadercilik olacak ama yaşanması gerekiyorsa yaşanıyor istesen de istemezsen de..

lady dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Beauty dedi ki...

iyi günah çıkardın sen bu sene ayrıca : ))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Franbuaz: Tükürdüğünü ikna olarak, inanarak, isteyerek yalamak var; bir de.... 'mike mike' yalamak var... (fazla mı erotik oldu bu sohbet? :S)..

Bütün mesele bu sanıyorum..

@Beauty: Kurban olun Öküz'ün günahlarına :)

xCoach Incompréhensible dedi ki...

aman hepimiz arada yapıyoruz onları.
önemli olan tükürmeden öncesini düşünmek.

alışıyı insan bi yerde.

xoxo

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@XCoach: Alışmak istemiyor Öküz.. Kontrolü dışında akan hayat fazlaca huzursuz ediyor, geriliyor..

Unknown dedi ki...

Asla asla deme diye bi laf mi vardi ? İşte hayat yada kader yada buyuk konusmami dersin ne dersin işte yalatiyoo ister seve seve ister mike mike.

xcoach dedi ki...

kontrol manyağı mısın?

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Kübra: Yep... Aynen ondan işte :S

@XCoach: Sanırım :S

Unknown dedi ki...

yasindan dolayimi bu "kontrolum disinda akan hayat huzursuz ve tedirgin ediyor" cumlesi yoksa suana kdar bi raydan cikis olmadigi icin mi bu tedirginlik?

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Kübra: Yaşımın nesi varmış bea?

Bunu da bilmiyorum :S
Kendimi bildim bileli ayaklar yere sağlam bassın istemişimdir. Dolayısıyladır ki, 'hep kontrollü hep kontrollü'..

Unknown dedi ki...

30 yas sendromu diye bisi var o anlamda.. Peki.

Unknown dedi ki...

hayatın büyüdükçe öğrettiği yegane şey; "asla asla deme" öküzüm neler geliyor insanın başına, ne tükürükler yalatıyor her birimize..sonumuz hayır olsun ne denir başka..

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sakazen: Hayır olsun tabi :/

Tadı da bir şeye benzese... Bööyyyk :S

Unknown dedi ki...

bir de şunu düşün tadını sevdiklerimizden ne hayır gördük:pp

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sakazen: Niye yahu? Şöyle bol yağlı, antrikot et... Mangalda falan.... Ben çok faydasını gördüm valla :)

Oy oyy... 'İsmail'in Yeri' çağırıyor sanırım beni :S

Unknown dedi ki...

ama olmadı bak şimdi öküzüm dedim bağrıma bastım..ismail'in yerini bilmeyen de var burada dimi:pp

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sakazen: Pek çok yerde şubesi var da; ben bolu yahut taraklı/göynük foto safarilerim sırasında, yol üstü etçil lokanta olarak kullanıyorum zat-ı şahanelerini :S

Unknown dedi ki...

oki martta düzce'ye gidince alırım tam koordinatları;)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sakazen: Düzce'den sonra baya yol var ama :S

Biri Bilecik ayrımından sonra (antalya yolunun başlangıcında), diğeri Bolu rampasında.

Unknown dedi ki...

tamam tamam gitmeyiz bir tek sen bil sen tadına bak oldu mu:)))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sakazen: Ehee :)

Adsız dedi ki...

Tükürdüklerini yalamak gibi düşünme insan bazen düşünmeden hiç benim başıma gelmez gibi konuşuyor.. Ya da kınamak ben böyle yapma demek..
Zamanı gelince paşa paşa yapılır.
sadece öğreniyoruz..

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Adsız: 'Başıma gelmez gibi' değil, büyük konuşuyor işte baya baya... Ahkam kesiyor yahut belki cahilce..

Sonra oturup kırmızı suratla hazmetmeye çalışıyor, edebilirse..