21 Ocak 2013 Pazartesi

Göt (bildiğin göt; evet)

Arkadaşlar bir konuda anlaşalım; döt dediğin az biraz.... öööööö...... kıvamlı(?) olacak... Okka..

Hiç unutmam; üniversite yıllarımda, sınıfın sözüm ona en taş hatununun poposu için 'paket' benzetmesini kullanırdı arkadaşlar.. Sınıfı geçtim; tüm okulun gözü kızın arkasındaydı..



Ben hariç :S

Minik, şekilli, sıkı, kalkık(?).....

Ulan aynaya bakıyorum; minik, şekilli, sıkı(gülme!! 10 küsur sene önce şekilli ve sıkıydı tabi az biraz!)....

Ulen aynısı bende de var onun.. ( acuk daha kıllısı sadece :S  )
Döner döner aynaya bakarım göz çok kararırsa  :S

Nasıl bir mide, nasıl bir görsel zevk kendininki gibi bir dötü cazip bulur ki?

Bunu anlamadım bak ben hiç :S

Bir de, öyle 'g.t işte!' deyip geçme hemen; çok enteresan konudur zat-ı şahaneleri.. Rezille veziri ayıran çizgi öylesine incedir ki, bazen ben bile isyan ediyorum 'bu kadar da olmamalı yauuu' diye :S

Küçük döt = kadınsı değil...
Orta kıvamlı döt = ok, ama heyecanlı değil..
Hafif(az pişmiş) kıvamlı döt, hele bir de üzerinde kum saati(bel çukuru) varsa = mamma mia!!!!

Ama çok değil, 3-5-10cm daha koy üstüne; bu sefer de muhattap olmamak için kaçacak delik ararsın :S (2-3cm diyecektim de, abartı olur diye tereddüt ettim. Gerçekten çok ama çok ince bir çizgiden söz ediyorum çünkü)

Kızacak şimdi kadınlar; cetvelleri çıkartıp saldırıya geçecekler hemen.. De... e yalan mı söyleyeyim be anam; durum da böyleyken böyle :S

Döt dediğin kıvamlı, yani kadınsı, yani 'benimkinden farklı!!' olacak arkadaş! (sporcu sıkılığı da olmayacak bak.. yumuşak yumuşak olsun abi; ne o öyle erkek şeyi gibi!)

(ek bilgi: eski türkçe'de göte 'köt' denirmiş)

15 yorum:

lady dedi ki...

"az pişmiş kıvamli" :)) supermis!

aikon dedi ki...

Ölçü ver ..

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Lady: Kulak memesi kıvamında işte... :S

@Aikon: Veremem sanıyorum :S Çok atmasyon bir şey olur.. Boy-kilo vs... çok değişken bir mevzu..

Görmem lazım :)

aikon dedi ki...

Ölçün gözünse bir genelleme yapmakta zor..

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Anam ele mezura alıp ölçmedim tek tek.. Ama illa atmasyon bir rakam duymak istiyorsan; 90ların ilk yarısı yahut ortaları yahut 100'e kadar falan sanıyorum :S

Tamamen atıyorum :S

Dur bi soriim ben 'seninki kaç santim, seninki kaç santim?' diye :S

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Düzeltiyorum... Doksanların 2.yarısı == missmiş :P

Ama kesin konuşmak için daha detayı bir araştırma, istatistik gerekiyor; kurcalayacağım bu konuyu, söz....

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Yine düzeltiyorum: 100 iyidir :))

Mor Düşler dedi ki...

Bu kadar tecrübeye bu tereddüt ayıp oldu biraz.. :P

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Franbuaz: Abe, elde mezura ölçüm mü yapaydım? :S

iç ses: 105 mi deseydim acaba?

lady dedi ki...

Sana su fotograftakinden verelim, anlaşalım?

melitzu dedi ki...

ya selülit nolcak?

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Lady: O fotodakinden 3-4 tane ideal popo çıkar bana :S

@Melitzu: Azı yarar, çoğu zarar ;)

lady dedi ki...

selülitün hiçbir miktarı yarar olamaz öküzcüm ;)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Lady: Bence 'azı', kadınsı durabiliyor bazı hanımlarda :S

Mor Düşler dedi ki...

göz var nizam var öküzcüm.... olmadı; neyse..:D