30 Ağustos 2010 Pazartesi

Mimmz

Oath mimlemiş Öküz'ü... Pek teşekkür ederim.. Ahanda cevaplar..

1) Lakabın var mı varsa nedir?
Başkasının taktığı bir lakabım hiç olmadı sanırım. Ha... İlkokul öğretmenim "çinli maskesi" derdi bak...

2) Son zamanlarda dile dolanan şarkı?
Monica Molina - Ay Amor (sevmiyorum şu garı kılıklı yanımı!)

3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?
Bu biraz fazla özel oldu be...

4) En son okuduğun kitap/film?
Turgut Gürsan - Dünyanın Gizli Tarihi 2

5) Son zamanlarda en çok özlediğin...
Abim.. Çok özel şeyler sormayın plz..

6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?
Ceyms hedfiıld yahut barak obama olabilirdi bak..

7) Yarın sabahki ilk planın?
İş iş iş iş...... :/

8) En sevdiğin huyun?
Temizlik, saflık..

9) Şuanki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?
Küçükken araştırmacı/bilimadamı(??) olmak isterdim hep.. Büyüdüm subay olmayı, doktor olmayı ister oldum.. Bir de müzisyen olabilirdim bak; daha doğrusu enstrumanist..

10) Okurken en zevk aldığın 3 blog ?
Bknz: sağ sütun en alt kısımdaki listesi..

2 yorum:

MeL jones' dedi ki...

öküzcan,şu gizli kapaklı yazdıgın blogta bıle ozel fılan dıyosun bızlerı merakta bırakıyosun,olmuyo,diim.
Kime aşıksın olm,
abini neden ozluyosun
Biz öküzseverler bilmek istiyoruz
:)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Mel'Jones: Malzeme/hammadde böyle; ne yapayım..
Belki başka zaman...

Tenk yu sooo much:)