27 Temmuz 2010 Salı

Ahh be Blog!

Uzun zamandır görüşmemiş olsak da yeri bende çok özel olan bir dostumun kızıyla tanıştım bugün.. "Tanıştım" diyorum; zira son gördüğümde henüz 1 yaşında dahi değildi. Mesafeler... Şartlar... Olmadı işte; görüşemedik bir türlü...

5 Yaşındaymış şimdi..
Ben ki tasvirden/yazıdan az buçuk anlarım... Tüm kelimelerimin eli kolu bağlı sanki.... İlgili bildiğim tüm kelimeler kifayetsiz kalıyor o fotoğrafı yansıtmaya... Nasıl güzel bir çocuk!.... Saprası saçlar, küçücük/ışıl ışıl kahverengi gözler, benim fareninkilerden dahi sevimli minik inci dişler, bakmalara doyamayacağınız/terrrrrrrtemiz/güleç bir yüz........ Offff ki ne offf yani; ne zor şeymiş melekleri tasvir etmek!

Bağlar kuvvetli... Lakin ne kadar samimiyet olsa da arada, kim olduğum/ne olduğum yakiinen bilinse de, serde çekingenlik var işte; yazmıştım bunu.. Hep bir kontrol, hep bir tereddüt.. Kız çocuğu neticede; korkuyorum birileri saçma sapan şeyler söyler mi, babası rahatsız olur mu diye tavırlarımdan.. Yoksa..... Yalnızca o minicik ayak parmaklarını dahi sabahlara kadar seyredebilirim güzelin; o derece!! ....

Günümün önemli bir kısmını, halının üstüne yatırıp göbeğini gıdıklayarak, ayak parmaklarıyla oynayarak, göğsümde uyutarak geçirdim zaten... Yarın da yüzme öğretecekmişim bir aksilik çıkmazsa. "Öküz abi bana da yüzme öğretir misin?" diye fısıldadı bu akşam kulağıma; o açıdan ;)

Neyse... Çok dramatikleştirmeyeyim mevzuyu.... Demem o ki: Ah be blog... "Şunun gibi bir kızım olsun da; isterse 500.000tl borcum olsun!" (iç ses: "vaktin gelmiş senin" diye vikvik edip dalga geçmeyin; atarım şu bardağı kafanıza!)

Not1: O ailenin bütün çocukları böyle be anam; teyzesini de pek mıncıklardım vakti zamanında(düşünmeden "gel otur bakayım şuraya, seveyim seni" dedim bu akşam; 18 yaşında olduğunu ve 1.90'ı zorlayan boyunu hiç hesaba katmamıştım oysa... komik geldi tabi sonradan kulağa; "gel ben seni seveyim ufaklık" dese ne derdim??!)

Not2: Nazara mazara pek inanmam; lakin bu tip durumlarda %1lik dahi risk almayı gözüm kesmiyor... Maşallah maşallah demezsem içim rahat etmeyecek... Allah herşeyin en güzelini ona versin; tüm sevdikleriyle bir arada nice mutlu/huzurlu seneler nasip etsin... Amiiiiiin.... ( iç ses: aaa bugün kandiiiiiil.. dua edeyim ben; tutar belki )