11 Ekim 2009 Pazar

Barney Stinson


Şahsı muhteşemin ekekler tarafından Al Bundy misali "kahraman, birleştirici, lider" koltuklarına oturtulmasını anlıyor; ve eğlencelik anlamda katılıyorum.

Ama asıl hayranlarının günde 3 öğün "tüüüüü erkekler şöyle, tüüüü erkekler böyle" diyen kadın popülasyonundan oluştuğunu görünce, kediden pati yiyen fare misali şapşallaşıyor benim bünye.

Kerata pek sevimli; orası kabul.. Ben de rastladığımda keyifle seyrediyorum... Ama.. Ama ne bileyim; bilinç altı öküz kişiliğim, ısrarla bu işte bir terslik olduğunu söylüyor.

12 yorum:

Deniz Poyraz dedi ki...

bu kadın popülasyonunun hayranlığı karakter Barney Stinson'a mı yoksa aktör Neil Patrick Harris'e mi acaba?
Barney'e ise kadınlar "piç karakterleri" sever deriz yine olur biter ancak onu canlandıran aktöre ise işte orada ben de şapşallaşiyorum çünkü adam bildiğin gay...
tabii bu yorumu da yazında belirttiğin şaşkınlığı bir kadının bir erkeğe olan hayranlığı olarak algıladığım için yapıyorum, böyle değilse N.Patrick Harris'in olmadığı birşeyi bu kadar iyi canlandırması da taktir edilecek ve hayranlık yaratabilecek birşey...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

gay mi:)? yok yahu; değildir.... nereden çıkarttınız..

"p.ç karakter sevip, onu savunsalar" sorun olmayacak.
P.ç sevip, tam tersini istermiş gibi konuşuldu mu saçmalıyor bünye..

noraashira dedi ki...

Bence kadınların tüm ilgisi adam gay olduğu için :)

Mademoiselle Coco dedi ki...

Bence bi dolu adam hani iyicik, centilmen, romantik, düşünceli, efendi maskelerini takıp; arkanı döndüğün anda bildiğini okuyup, bir de üstüne en okkalı çiftesi atıyor ya bu Barney her hareketini aleni yapıyor, aklına ilk geleni söylüyor ve onu anlamak için kafanı yormana gerek kalmıyor.

Bir de tabii ki How I met Your Mother'da böyle bir adamın bile sonunda Robin'e deliler gibi aşık olup, kuzuya dönüşmesi durumu da var. Ki bu fantazi evrenseldir: Kadınlar salak gibi en hırt erkeği yüzde yüz ehlilleştirebileceklerine inanıp, ona doğru tam gaz koşarlar amaa yüzde doksan dokuzunun sonunda canı yanar..

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

nora: gay değlidiiiiiir.... kaldı ki, "gaylere neden ilgili duyulur?" bu da ayrı bir konu..

mademoiselle: bak o robin tezi doğru olabilir; katılıyorum.



" Kadınlar salak gibi en hırt erkeği yüzde yüz ehlilleştirebileceklerine inanıp, ona doğru tam gaz koşarlar "..

yakiinen biliyorum bu olayı; ve pek fena muzdaribim:)

erkek aynı şeyi yapınca(kötü kadın peşinde koşunca), "aha işte erkek milleti değil mi? hepsi öküz, kıro, çapkın, aldatmaya meyilli, nerede oospu var onun koynunda, zaten hep bu zilller kapıyor cillop gibi oğlanları, şeytana tapar bu pislikler, evde biricik karıları bekleyedursun onlar bardaki koca memeli sarışın yellozlara gitsin " vs...

kadın yapınca "yazzııık ya, öyle deme... aşık olmuş besbelli... çok saf o..." hadi oradan!

amaçlar farklı marklı demeyin.. amaçlar hep aynı aslında; da, birileri kılıf uydurmaya çalışıyor aklından geçenlere(başarıyor da); hepsi bu..

kadının piç versiyonu, erkeğinkinden çok daha tehlikeli birşey; ve ben sıklıkla onları ayırdedemiyorum:(

Mademoiselle Coco dedi ki...

valla ben de artık "ayyy yok kadınlar öyle şeyler yapmıyorlar canım, saçmalama" diye savunamayacağım hemcinslerimi. Ama istatistiğe vursak hala içimizde azınlık olduklarına inanıyorum. İkincisi de "kötü" insanlar uzak olsunlar; ki ayırt etmek zorunda kalmayalım..

Deniz Poyraz dedi ki...

yaaa adam gerçekten gay!! :))

Mademoiselle Coco : Robin tezi müthiş ve çok yerinde....

Öküz sen mesela "kadınlar piçleri,benim tabirimle öküzleri neden sever? " yazı dizisi yapsan, yazın ve yorumlarla ortaya acayip birşey çıkabilir, ne super olur...olmaz mı ? :) ısmarlama olmuyordur herhalde değil mi?

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

mademoiselle: ben pek iyimser değilim o hususta; ama, umarım dediğin gibidir..

bir fanus içinde yahut istanbul dışında yaşıyorsan, sorun yok aslında. ama en azından benim yaşadığım dünyada........ bilemiyorum.... boyumu aşan şeyler de söylemek istemiyorum..

domi: hmm:) kulağa keyifli geliyor. bir düşüneyim bunu ben:)

teşekkür ederim paylaşımlarınız için.

Mademoiselle Coco dedi ki...

E sen iyi değil misin?! Tamam. Sen, ben, bizimkiler... İstanbul'da bir avuç iyi insanız demektir.

MeL jones' dedi ki...

Adam gay,bildin ibne.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Ben bile üzüldüm ama lan.. Yazık.. Umarım, çekemeyen gazetecilerin iftirasıdır..

homeless dedi ki...

gey hatta cocuk evlat edinicekler yada edindiler

http://mrtdnmz.blogspot.com/2010/05/barney-stinson-kimdir.html

niye uzuluyorsunuz
niye sanki bu bi hakaretmis gibi yaklasiyorsunuz onuda anlamadim hee
uzulmeler ibne demeler.