9 Eylül 2009 Çarşamba

en büyük hayalim

Ahahaa:) az önce benedicta'nın blogunda okuduğum çocukluk hayalleriyle ilgili yazı, kendi çocukuk hayalimi anımsattı.

Parmak uçlarını birleştirince zamanı durduran, babası uzaylı bir kız vardı TRT 1 zamanında...

Çocuk milleti durmak, yorulmak bilmeksizin hayal kurar ya....
Millet yunus olup dünyaları arşınlama hayalleri kurarken; ben tıpkı o kız gibi zamanı durdurup, istediğim kadının memelerine dokunabilme hayalleri kurardım:))

Meselaaaaaaaa,
Harala gürele bir iç mahalle maçının olmadık bir anında, seyirciler arasından bir kızın eteği açılmış(-ki 12-13 yaşlarımda, ilk çıkma teklifimi aldığım kızdır kendileri/elbette elime yüzüme bulaştırmıştım/); ama ben manzarayı henüz tam kavrayamadan olay sona ermişti. o an, zamanı durdurmayı çok istemiştim mesela..



ahanda bu da, evie'nin büyümüş hali:)

8 yorum:

noraashira dedi ki...

Ee bari hayalini gerçekleştirdin mi :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

yok be:) nerdeee...

ama haksız mıyım? düşünsenize, karşıdan angelina jolie/brad pitt mi geliyor; birleştir parmak uçlarını, yumul ilgini çekene:)

sırf bu amaçla dünyayı dolaşırdım ben:) japonundan, eskimosuna, afrikalısından, kuzey ırkına.(merak kötü şey)

kar dedi ki...

ben uzaylı zekiye ye yetişemediğim için sabrina olmayı hayal ederdim. ki parmağımı onun gibi kaldırıp bi çok kez deneme de yapmışımdır. olmamıştır elbette orası ayrı :)

p1-diggam-e dedi ki...

benim de çok hayalim vardı.dünyanın en ucuna gidip üzerinden uzaya kayabileceğim günleri iple çekerdim.ne yazık ki dünyanın üzerinde yerçekimiyle durduğumuz acı gerçeğiyle tanışmak zorunda kaldım.en çok kurduğum hayal ise;kulaklarım kepçeydi ve sabah kalktığımda meleklerin normal haline getirmesiydi:)))
büyüdükçe düzeldiler sonra:)))

Sonne dedi ki...

Bence haksizsiniz. Düsünüyorum karsidan Angelina Jolie/Brad Pitt geliyor, hop zamani durdur, yumul. Ya sonra bu ani tek basina yasa. Zamani durdurmak pek eglenceli olmazdi, cünkü eylemi tek basina yapiyorsunuz ve katilanlarin duygu ve düsüncelerinin farkinda degilsiniz ayrica izleyicileriniz yok, kuru ve tatsiz kaliyor. Simdi bu yazdiginiz günlügü kimsenin ziyaret etmedigini ve yorum yapmadigini düsünün pek eglenceli olmazdi siz de sanirim eline defter alip yatakta her gece "My Dear Diary," seklinde kelimeler yazacak romantik bir tip -yazdiklarinizdan bunu cikardim- degilsiniz, yani zamani durdurup Angelina'ya yumulmak tatmin eder mi sizi? Haksiz miyim? Herneyse cocukluk hayali iste... :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

ne kadar şekilcisiniz yahu.. başkalarının görmesi, bilmesi niye gereksin.. angelina'nın dolma dudaklarıyla aramda başkalarına yer yok.

ha.. ama durum basına sizdirılırsa, belki prim yapar, diğer ünlüleri de mıknatıs gibi çekerdim kendime:P
"angelina dahi yaptıysa, kimbilir ne maharetleri vardır" gibi bir bakış söz konusu olabilirdi:P bak ona hayır demem:)

kaldı ki, angelina şart da değil; "istediğine yumulabilme özgürlüğü" burada asıl keyifli olan:))

teşekür ederim paylaşım için:) yine yine beklerim.

bin dedi ki...

hahaha hala daha usanmadan denediim bi olaydir. nice resmim vardir boyle sarhos kafayla parmaklari birlestirmeye calisirken. ki parmaklari hizlica birlestirmek cok zordur el goz koordinasyonu ister had saffada

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

güzel olurdu ama, öyle değil mi;)

teşekkür ederim paylaşım için.