23 Mart 2009 Pazartesi

Dizlerini Bükmeden Eğilen Kadın Modeli

Bu yaşıma geldim, dizlerini bükerek yerden birşey alan kadın görmedim neredeyse.

Yine taktım bu konuya; zira az önce bir misafirim de aynı şeyi yaptı. Hiç alakam olmayan, iş icabı görüştüğüm bir hanım olmasına karşın, 3 adım ötemde ve tam karşımda eğilip, yerdeki tenis topunu(yerde tenis topunun ne işi var demeyin) aynen o şekilde aldı.. (iç ses: vuuuuuu babe!! yiha!!)

Yahu manyak kadın; benim gibi semi-otokontrollü bir adamın dahi "atlayası" geldiyse, bu hareketi her aklına gelen yerde yaptığın taktirde, tecavüze uğraman kaçınılmaz birşey senin.

Ya salaklığım her geçen gün level atlıyor da, yapılan mini tacizleri anlamıyorum.(-ki her sosyal seviyeden, +25 yaştaki tüm kadınlar için geçerli bu. taşı, babanesi, cillobu, teyzesi herkez.. teyze'nin de taciz edecek hali yokya).
Yahut kadınların iskelet yapısına 25'lerinden sonra bir haller oluyor.

Öyle ya; söz konusu dişi karakter -20 yaşında ise, gayet de güzel dizlerini bükebiliyor.

Herkez yapıyor yahu! Yani, öyle böyle değil. bilmemne köyünde soğan toplayan kadın da, x finans kurumundaki bütçe denetleyicisi cillop da.. Kısmen mini etek giyenler dikkat ediyor eğilirkenki hareketlerine, o kadar..

Ömrü hayatında o şekilde yerden birşey almadığı için duruma anlam veremiyor saf kibarfeyzo.

Neden o dizler bükülmüyor da, afedersiniz, resmen d.malır pozisyon alınıyor?
Hatta, neden pek çok durumda, arkadaki erkeğin gözüne gözüne sokulurcasına yapılıyor bu hareket?

Anlam vermem gerekmiyor elbette. Yani.. yapın.. hatta mümkünse mini etek falan farketmez, her durumda o şekilde eğilin.. canıma minet benim! ;)

Ama.. Biri de sebebini açıklasın şu durumun? fiziksel bir açıklaması vardır diye umuyorum..

28 yorum:

babegazelle dedi ki...

ahahaha biliyoruz heralde seksi durduğunu etrafta av varsa hele gayet de du bakim bakıcak mı eşşolusu die düşünür dişi kişisi hahah ama kırolar da doluysa yapmam şahsen paşa paşa bükerim dizi hatta eteklerimi de toparlar iice frikik vermiyim gibi ninem triplerine girerim :)

Rahat-sız Hatun dedi ki...

Çok terbiyesizce çok ahlaksızca tüü e e. İmansızlar yapılır mı lan erkeğin yanında öle bok mu var! çubuk mu yuttun aq eğil adam gibi al.sinir oluyorum bak bende bunlara.Dediğin gibi galiba +25 falan yapıo bunu. Bak şindi ben de düşündüm acep neden die.

güzel konu bırro feyzocum :)

öküz dedi ki...

Dalga geçmeyin; bilmemne köyündeki 60+ teyzelerin gönlümdeki pozisyonunu kurcalamamak adına, fiziksel bir açıklamaya ihtiyacım var.

Muhakkak bir cevabı vardır(lütfen olsun!).

cesetizleri dedi ki...

ilkokul 4'ten beri öyle eğilmiyorum. Belleri sakatlanınca akılları başlarına gelir. İlkokul öğretmenimize bu önemli bilgiyi vakti zamanında bizimle paylaştığı için teşekkür ediyorum huzurlarınızda..

babegazelle dedi ki...

ha şişko yaşlı teyzeleri diosan eğilemiolar anacım ondan cidden yaşlandıkça dizde sorun oluo bide kilo olunca o ağırlığı iki tane diz taşıyamıo o sebepten

öküz dedi ki...

cesetizleri: İlkokul öğretmenini, bu önemli bilgiyi vakti zamanında sizlerle paylaştığı için esefle kınıyorum:)

babegazelle: hadi 90+kg'luk memleketim kadınlarını listeden çıkartık diyelim(-ki asıl onların dizlerini bükerek eğilmesi lazım bence), ya kalan %80?

+bir şey soracağım izninle.. o yaptığın testte(bakacak mı?) + puanı bakınca mı alıyor, bakmayınca mı? :P

şayet rahatsız ve babegazelle'in yazıkları gibi "kuyruk sallama" misali bir sebepten yapılıyor bu durum, senelerdir kaybedilen yüzlerce fırsata pek yanacağım:P

yesari dedi ki...

görülen odur ki sevgili kibarfeyzo(sana böyle hitap etmeyi uygun buluyorum artıkkkk) konu sıkıntısı çekmekteee...yakında "kadınlar neden magnum dondurma sever, neden sokakta dondurma yalar, neden otobüse yetişmek için koşar, neden bacak bacak üstüne atar, neden nedeen needeeeeen" konularıyla karşımıza çıkacak anlaşılan(nihahahah)
sizin ugandalı bilim adamları değilmiydi erkeklerin her 8 mi 10 mu işte bilmem kaç dakika da bir seks düşündüğünü söyleyen...yani eğilmiş eğilmemiş, o dizler kırılmış kırılmamış önemi var mıııı...ben sorarım sanaaaa:)) (kızma kızma hemen...ben de öleee eğilmiş bi erkek gördüğümde "töbeee töbeee" diyorum...:)))

öküz dedi ki...

konu sıkıntısı çektiğim doğru. günlük kıvamında olmadığı için, yaratıcı konulara ihtiyacım oluyor. desteklerinizi / yönlendirmelerinizi beklerim efenim:)

yahu sabahki hanıma hiç "uvşş yavrum!!" gözüyle bakmamıştım; ta ki o manzarayla burun buruna gelinceye dek.

benim günahım ne? bari yan dur da eğil.. yahut, ben 3 adım gerinde sana doğru dönük değilken eğil. öyle değil mi?

öküz dedi ki...

ha bir de; o şekilde eğilmiş erkek kolay kolay bulamazsın be anam.. (rastlantısal istisnalar ve spor salonları hariç)

bulduysan da, koşarak uzaklaşmanı tavsiye ederim;)

yesari dedi ki...

yaa aslında bizim o popoya bakmamız için giyilmiş pantolonun özelliği yeterli bee:D eğilmesin varsın...şeklini alıyor kumaş anasını satiim:))
bi de senin bu yorum saatlerinde bir tuhaflık var...zaman ayarı lazım...yok kendi biyolojik saatine göre ayarlanmışsa bilelimmm...

öküz dedi ki...

hmm... popoya baktırtan pantolon ha.. düşüneyim bunu:)

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

bi kaç kez öyle eğilmemden dolayı uyarıldım ( allhtan sakat bi ortamda diildim :D ) o günden beri dizi kırar belimi tutar öyle eğilirm ..

adaplı olmak gerek ahahha :D

seyrü sefer dedi ki...

ağzım bi karış yorumları okudummm:SSS yahu ben kendimi bildim bileli dizlerimi kırmam ama hiç bir şekildeeee sopa gibi eğilir kalkarım ama bunun bu şekilde anlaşılabileceği hayatta aklıma gelmezdii hayattaaaa!!!::)))))
öküzüm valla erkek milleti bi garip dicemm kadın milleti çok daha karışık ne diyim bilemedim..ama benim diz bükmeme nedenim aslaaa kendimi bu şekilde kullanmak olamaz aslaa valla billa bak yaaa:)))
ay size arkamızı dönmeye gelmiyo yaa a aaa:)))
ama senin bu durumununa gelincee sana herşeyyy sexi çağrıştırabilirmii bu aralarr:))

öküz dedi ki...

mmmm sevdim bunu:P kulağa hoş geliyor:)
ayrıca, hiç aklına gelmediği hususuna da eminim;)

herşey demeyelim de, "2 adım önümde d.malan her kadınsı kıç" hormonlarımı altüst etme potasyeline sahiptir. zamanlamayla alakası yok. 7*24

Sincell dedi ki...

tey teyy onu geç de diskleri kayıyor onların haberleri yok.(accayip farklı bi bakış açısı)

seyrü sefer dedi ki...

ya bana bak öyle göz müz kırpma bana gerçekten bilmiyodum aaaa.ama iki adım ötende değil elbette be çok şükür onu öğrendik...ama şu disk kayma olayını ciddiye alıcammm sincell...

öküz dedi ki...

yok ya... birşey olmaz bence. aynen devam plz:)

Anonymous dedi ki...

Selam arkadaşlar merhabalar

Bunu evrimsel olarak açıklamak tabiki mümkün; )

Adsız dedi ki...

evet ya dan diye önünde eğilen tipler hep şu geçmiştir aklımdan sessiz söylerim zaman zaman bu duruşa kaç kuruş:D

Adsız dedi ki...

Üzerinde etek varsa karşıdakilere don frikiği vermemek için arkadakine popo frikiği vermeyi seçmiş olabilir?

Bru

Adsız dedi ki...

hıımm...
Öküzcüm teyzeleri bilemicem de diğerleri için bilerek yaptıkları ihtimalini atlamayalım.
ayrıca şimdi nasıl eğilirim diye düşünüyorum da, hah.
bak mesela eğer düşük belli pantolon giymişsem eğilirken diz bükünce hem rahatsız olurum hem de yerdeki şeyi almaya odaklanamam. elim ayağıma karışır. bu yüzden dizlerimi bükmeden alırım.
görüntü itibariyle çatalı gözükmesindense hafif seksi bir duruş tercih ediliyor sanırım :)

Unknown dedi ki...

Vallahi esasen benim de eskiden çok garipsediğim bi noktaya parmak basmışsın, yahu ananem, 65 yaşındaki kadın sofrayı hep aynı şekilde kaldırır, yerden bi şey alacaksa o şekilde eğilir.Ama her yeni günde ben de öyle eğilmeye başlıyorum. Bu şey hani büzülüp uyumuşsan sabah dizlerinin arkası ağrır germe isteği duyarsın, özellikle pilates kursundan sonra bükerek eğilemez oldum. Doğru versiyon bu gibi geliyor.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@SweetSunshine: :S Enteresan bir bakış açısı....

Lakin mevzunun bu olmadığına eminim ben; dediğim gibi '90 yaşındaki kadının da ÇATAL düşünecek hali yok ya' :S

@Wildberrywind: Eski yazılarımın da okunduğunu bilmek ne hoş :)

'İçgüdüsel bir şey' diyorsun yani.... Pilim adamları nasıl bir açıklama getirirdi acep? 'Dinazor devrinden beri tarlada böyle eğilmiş kadınlar; iskelet sistemi de ona göre evrim geçirmiş' vss mi? :S

Tuhaf :S

Yine yine yaz lütfen..

zeynep dedi ki...

Bence bunu yapan hemcinsim, ya saf salak ya da kasesine güveniyordur ne bileyim.

Unknown dedi ki...

lakabınızın hakkını vermişsiniz.Tecavüze uğramalı değil mi.Hepsi yapıyor değil mi.
Aslında yazılarınıza gülüyordum eğlenceliydi ama bu yazınızı fazla buldum.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Bilge: höhhhh..... ne tecavüzü, ne hepsi yapıyoru.... ne ettin yahu? :S

nasıl okuyor/yorumluyorsun satırları?

ciddiyetle yazmadığını umuyorum bunu :S

ayca dedi ki...

17-18'dim, dizlerimi kirmadan egilip ayakkabilarimi giyerken teyzem "Ne o kiz, ihtiyar kadinlar gibi dizlerini kirmadan egiliyorsun!" dedi. Aklima yerlesti o soz, o gun bu gundur bu diz kirmama meselesini yasliliga ozgu bir sey saniyordum -ta ki bu yaziyi okuyana kadar. Hmmm... Seksi de bulunan bir pozisyonmus oyle mi? Ayrica annem gencliginde az biraz mankenlik egitimi alirken ogrenmis: Mankenler yere dizlerini kirarak egilirlermis. Anne ve teyze boyle seyler soyledigi icin ben tabii mecburen dizlerimi hep kirarim -ama cok yorucu be. Diz kirmadan egilmek daha kolay.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Ayça: Daha mı kolay? :S

Nasıl bir kemik/iskelet yapınız var, cidden anlamıyorum :)