12 Şubat 2009 Perşembe

KADINLARI ANLAMAK

Şu günlerde "kadınları anlamak" sorunsalına takmış durumdayım kafayı.
Az önce suratıma, "belki de kadınları yeterince tanımıyorsun" dendi.. Haklı olabilir mi? muhtemelen evet. Ama... ama'sı var işte.. durun, bir dinleyin..

- Zorlanınca "ama boşver, bünyeleri yormayalım. olmuyorsa olmuyordur. doğru ilişki, taviz vermeden/değişmeden yaşanabilendir. " diyeni de duydum..

- "Farklılıklar, engeller yzünden daha başlamadan karar veriyorsun. ilişki kurmak çaba gerektirir" i de duydum..

- "Kibarfeyzo, sana bir güzel tecavüz edecek, hemen ardından arkama bakma gereği dahi duymadan odadan çıkacağım. ama 'bana aşık, başıma bela olursun' diye korkuyorum. çünkü sen benim için sadece bir araçsın; ben başkasına aşığım." diyeni de duydum.

- "Sana aşık olmazsam nasıl arzulayabilirim ki? aşksız sex ne kadar iğrenç birşey" diyeni de duydum.

- "Sen benim ihtiyaç gidericimsin(o mevzuda öyle çok matah birşey de değilim, yanlış anlaşılmasın) ve iyiki varsın. korkmadan seninle sevişebiliyor, sana sarılabiliyorum. dur bekle, erkek arkadaşımla buluştuktan sonra, akşam sana geleceğim" i de duydum..

Duydum da duydum..(gören de 300 kadınla birlikte oldum sanır./ yaşıtlarımın durumu neyse, bende de o.. hatta muhtemelen daha az... tek fark, ben boşboğazım/)

E şimdi hangi kadın tipini kılavuz alacağım kendime? aha işte "kadın budur" deyip, standart belirleyeceğim zihnimde?

Bugün şunu anladım:
Kadınları alamak, erkekleri anlamak diye birşey yok.

Şu dünyada 6.000.000.000 farklı insan, 6.000.000.000 farklı kalp(aşk anlayışı), 6.000.000.000 farklı bünye var. ve her birine saygı duymak durumundayız..

(yahut, gerçekten 2 farklı sabit/genelleşmiş karakter var kadın ve erkek için. ama bazı bünyeler, şartları gereği bunu farklı yorumlamak durumunda kalıyor.. -ki muhtemelen sorunun cevabı da bu. 2 temel karakter üzerine kurulu 6.000.000.000 yorum)

Tolstoy amcam güzel söylemiş.. "Nasıl kafa sayısı kadar düşünce çeşidi varsa, kalp sayısı kadar da aşk çeşidi vardır." diye..

4 yorum:

KaRaMeL dedi ki...

okadar çok fikir ve düşünce var aşk adına ama birbirine çok yakın duygular ve fikirler bunlar.insanları anlamaya çalışmak çürütüyo beni yaa.karşı cinsten herşeyi beklıyeceksin.. ki, ilerde şaşkın ördek moduna girmeyelim.

öküz dedi ki...

ya samimiyetle kafa patlatıp, dediğin gibi şaşkın ördek modu..

ya da sallamayıp, hakiki öküz modu(benim öküzlüğümden dahi farklı bir mod, o)

lady dedi ki...

bunu yeni gördüm.. bak sen neler neler varmış! :p

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Okumaya devam et sen.. Daha ne numaralar var Öküz'de:P