7 Şubat 2009 Cumartesi

ERKEK GÖZÜYLE AŞK & SEX

Güzel şey aşk... hele hele forrest gump'takinin misali çocukluktan geliyorsa, rüya gidibir diye tahmin ediyorum. Bir yandan da acıdır, hayal kırıklığıdır. Zira 2 kişinin aynı fekansta birbirini sevmesi, sevgi anlayışlarının, sevgiyi gösteriş biçimlerinin/beklentilerin aynı olma ihtimali yok denecek kadar az.

İç sesim, "Burada aşkı, aci biber turşununa benzetesim geldi .. Şahsen, her yiyişimden sonra tövbe ettim. gel gör ki, nerede görsem yine de peşinden koşturtur beni" diyor. Aslında haklı da. zira 300 kere hayal kırıklığına da uğrasak, aşk ümidinden vazgeçen birini, şahsen hiç tanımadım.

Unuttum ama sanırım. Uzuun zaman oldu o gümbür gümbür kalp atışını duymayalı..

Herneyse.

Kadınların "aşksız sex olmaz" dedikleri şeyi az çok anlıyorum.
Zira aşık olduğum kadınla sex yapma şerefine ulaşmıştım. Bulutların üzerinde, çok farklı bir şey; kabul... Hala tadı damağımdadır.

Ama "sex sadece bu mu olmalıdır" dersen... "Şartlara göre değişebilir" derim.
Senede 2 kez aşık olabilme potansiyelin varsa(ki tanıdığım tüm kadınların, değil 2, 12 defalık potansiyelleri var) eyvallah. Evet, o zaman neden aşksız sex yapasın ki. Haklı olabilirsiniz.

Ama, ya aşk dediğin şeyi 30 yılda, 10 yılda, 5 yılda bir görebilen bir bünye söz konusuysa?
Sıçtık mı? :) çok saçma bence...

Hiç anlamadım, onca aşk nutukları çeken kadın milletinin, "nasıl oluyorda kendilerine duygusal ilişki teklif eden, beğendikleri yüzlerce adamın %90'ına, 80'ine evet diyebildiğini".
"aşksız sex olmaz" söylemlerini mi legalleştirmeye çalışıyorlar? (düşünün bunu)

Kadın beğenmezse, Pucca'nın deyimiyle, "sümüğünü atmaz" bir erkeğe. Ama beğendikleri, şartlarının uygun olduğunu düşündükleri ve "seni seviyorum" saçmalığını duydukları hemen her erkeğe de "tamam" deme potansiyeline sahiptirler.

Bu nasıl geniş bir miğdedir, nasıl geniş bir kalptir anlamış değilim.
Şahsen, 300.000 kadınla sevişebilirim; ama, ömrü hayatımda 3'ten fazla kadına kalbimi verebileceğimi hiç sanmıyorum.

Bilemiyorum. belki de ben çok yoz ve kendi dünyamda yaşıyorum.
Şükür ki burası benim dünyam:) ne istersen, düşünmeden yazabilirim! :)

Herneyse 2.

Birbirini beğenen, güven duyan erkek ile kadın neden sevişmeye öcü gözüyle bakar? Onları sevişmekten alıkoyan(alıkoymak ayrı mı yazılıyor?) nedir? bunu biraz irdeleyelim.

Erkek tarafından bakarsak; süper. Action!!

Ama elbette ki, bencil yaklaşmamak lazım olaya. Şahsen bir kadının dallı budaklı bir aşk arayışına kısmen saygı duyabilirim. Ama çook dallı budaklı bir sex geçmişi beni ürkütür diye tahmin ediyorum. Bir kadın, erkek gibi "her aklına gelen, istediği kişiyle sex yapmamalı" (off.. yazarken pek gerici hissettim kendimi)

Erkek yapmalı mı? acı gerçek, ama sanırıme erkek de bazı şeylerin b.kunu çıkartmamalı belkide. Bazı şeyler kısmen özel tutulmalı. (dozaj güzel ayarlanmalı)

Olaya bu tarafından bakabilmeme rağmen, hala "aşksız sex olmaz" demenin saçmalığına inanıyorum.

Aşk ve sex muhteşem bir deneyim, bazı şeyler özel olmalı, fütursuzca harcanmamalı vs....

Ama, bunların b.kunu da çıkartmamak lazım diye düşünüyorum.

Çok istedğim bir kadın var, başıma bela olmayacağına inanıyorum, sağlıklı biri, ahlaki bir yanlış da yok ortada(-18, akraba vs).. Why not? Ne diye eziyet edeyim ki vücuduma?(-ki pek mazoşist bir yapım vardır/cinsel anlamda söylemiyorum/)

İstiyorum ve yaptım.... Bu demek değil ki, sokakta gördüğüm her kadınla yatağa gireceğim(kulağa pek hoş geliyor, kabul :P).

Fazla dejanere etmeden, ruhları yormadan bazı şeyler yaşanabilecekse... neden?
Her bünyenin kapasitesi farklıdır. Bunu biliyorum. Burada dozaj ayarlaması tamamen bizim kontrolümüzde. Hemen bir anımı paylaşayım da, "dozaj ayarından" kasıtımı daha net anlayın.

10 sene kadar önce, kibarfeyzo'nun(-ki bu ismi de hiç sevmedim. blogu oluştururken hiç düşünmeden, aklıma ilk gelen ismi yazmıştım) sex yaşamı en enteresan günlerini yaşıyordu.

Aynı gün içerisinde 2 fuck-buddy ile birlikte olmayı planlıyodum. Her şey ayarlanmış ve tıkır tıkır işliyordu plan. Sabahki arkadaşım geldi ve akşam saatlerine kadar gayet güzel vakit geçirdik.
Gece, diğer arkadaşım geldi. Ama, fiziksel bir problem olmamasına karşın(yaş 20, el insaf) bünye "yok abi, bu iş aşacak beni; almayayım" diye arıza çıkartmıştı. Bütün gece kardeş kardeş yatmıştık.(hiç unutmam surat ifadesini:P)

Demem o ki, lafta güzel gelebiliyor 2 kişi, 3 kişi vs.. ama ben kendimden biliyorum. bazı şeyler de, aşıyor bu bünyeyi(bu bünyeyi dahi! :P). miğde kaldırmıyor. demek ki, kibar feyzo'ya aynı günde değer verdiği 2 fuck-buddy fazla geliyormuş.

Alın size dozaj örneği. Yormuştu iç bünyeyi. Ve hiç yakıştıramamıştım kendime uzun süre.

Bir şey söyleyeceğim. ben yine sıkıldım:)

Yazarım sonra tekrar, söz...
(bu arada, lütfen yorumlarınızı da paylaşın. -ki kendi kendime konuşuyor gibi hissetmeyeyim)

7 yorum:

Bukle dedi ki...

erkek olmanın tüm bencilliğini yaşıyosun desene :)

evet kadınlar duygusallığa çok önem veriyolar. bazen bu bana da iç bayıcı gelebiliyor. ama şu var ki bu ülkede her önüne gelenle yatan kadına hoş bakılmıyor.. yani insanları iki,üç,beş kere düşündüren biraz da bu..

ha kendi görüşlerimizi ortaya dökmemiz gerekirse, sevişmek güzeldir, bana göre değer veren kişiyle yapılmalıdır. kimse bedenini satmıyor sonuçta, satanlar da bu konuda konuşulmuyor zaten. ikili ilişkilerden bahsediyoruz. hani diyeceğim şu ki, fuck body olsun ya da sevgili olsun hani adı her neyse(!) insan "bünyesinin kaldırabileceği" ne varsa yaşamalı.

güzel yazmışsın sevdim. aklına ilk gelen ismin kibarfeyzo olması enteresan :)

öküz dedi ki...

eyoooooooooo:) ilk yorumum!!

tam da "kimse okumuyor herhalde" demeye başlamıştım.oh be:) çok teşekkür ederim bukle.

bencil olduğumu düşünmüyor, ve elimden geldiğince(inanarak söylüyorum) bu konuda empati yapmaya çalışıyorum.

söylemek istediğim şey, "her beğendiğinizle yatın!" değildi.

sadece, "bünyeleri yıpratmadan, gönüllerin istediği, beynin "aman ha!" demediği ve ahlaki sınırların dışında olmayan(-18, akraba vs) her şeyi yaşamalı insan diye düşünüyorum.

ve ötesinde; memleketimdeki pek çok kadının, bu hormonal ihtiyaçlarını legalleştirmek amacıyla, senede 5 farklı kişiye "seni seviyorum" diyebildiğine inanıyorum. sorarsan adı aşk.. ama....

PuCCa dedi ki...

3000 kişiyi bafilemek mantıklı, çok kişiye aşık olmak nasıl geniş mide. vay vay vayy..

öküz dedi ki...

aklıma ne geldi...

hani futbol maçlarındaki frikiklerde falan baraj kurarlar ya. orada her kez, "kıymetli ve bozulması muhtemel olanını" korur elleriyle.

sanırım farkk burada. ben ve benim gibi düşünenler karşı cins mevzu bahis oldu mu, bel altlarını değil, kalplerini koruyor elleriyle. orası daha kıymetli zira..

kimilerininse kıymetli yeri bel altında. onu koruyor.

(3000 kişi olayını da, konuyu biraz karikatürize edip söyledim. e yuh; o kadar değil tabi.. kimbilir/düşünmeden yazıyorum/, ortalamanın dışına çıkmamak bünyeler için en pratiğidir belkide)

*Bu arada Pucca, bak nette kırk yerde ismin, fotoğrafların var. hani kimlğin belli olmasın istiyorsun ya; onun için diyorum. önlem al. tabi o kişi hakikaten sen isen.

hemera-nyks dedi ki...

sex siz aşk olmaz diyen kadınlar değil ki erkekler tatlım :)

nyks

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

seks sanat ıcın mı yoksa halk ıcın mı ona benzemıs

Unknown dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM CEKINMEDEN ARAYABILECEGIZ TEK ADRESTIR İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN