21 Şubat 2009 Cumartesi

CİLVELEŞME KOMEDYASI


Yeri / sahibi lazım değil, kedilerin cilveleşmelerini henüz geçen akşam seyretmiştim. Az önce de, bilmem kaçıncı kez "seven samurai" filmini izledim.. (seven samurai kıskanırmış)..

Her iki içerikte de benzer bir sahne var. "Cilveleşme"
(7 samuray'dan nasıl cımbızla seçtin o sahneyi demeyin.. algıda seçicilik işte tam da böyle birşey:P)

Bu kadar basit ve komik mi yahu durum:)?
Dışarıda kan gövdeyi götürüyor, hiç sırası değil, kediler açlıktan kırılıyor, etrafta köpekler fink atıyor falan... dişi olan poposu her daim yukarıda, hem teslimkar(teslimkar??) hem nazlı, hem "gel gel deyip, kikirdeşerek kaçan"... Erkek olan ise tehlikelere karşı her an tetikte, 500mt uzakta olsa dahi hedefe kilitli(aradan tren geçse farketmeyecek derecede), tedirgin, katiyen öyle bir niyetim yok edasıyla dişinin 2 adım mesafesinde durmaksızın daireler çizen ve her bulduğu fırsatta şansını deneyen ..........

Benimki gibi dingo bünyeler için hem çok gülünç, hem de çok utanç verici bir süreç..

Biri(insanı, kedisi farketmiyormuş) "bilmeem", "bakarızz", "ay aklın fikrin orada", "oynaşma mı, o ne?", "assssslaa! aklımdan geçirmedim" serzenişleriyle, ve muhakkak popo tavana dikişmiş(azmış dişi kedileri gözlemleme şansı yakalayanlar, bilir) vaziyette.. yan cebime koy pozisyonunda..

Diğeri "hadi be!!", "bir kere be!!", "2 dk lan!!", "off!! böyle olmayacak, acaba saldırsam mı? hayvanlık etmiş olur muyum?" vb sözlü, yahut çaresiz bakışlarıyla sözsüz yalvaran, karşı tarafın tepkilerini çözemediği için endişeli.. hatta bazen de, hedefe en ileri teknoloji savaş uçaklarından beter kilitlendiği için "istenmeme" olasılığını göremeyen..

Yeterince yukarıdan bakan birinin izlediği tiyatroyu, aklında geçenleri, muzip gülümsemelerini falan düşünsenize... Çok utanç verici :S

Kibarfeyzo'nun dünyasında "cilveleşme" denen şey pek yoktur. Anlamaz ve ötesinde beceremez de zaten. Kimseyi tavlamışlığı da yok. (1-2 tane var aslında emeğimin geçtiği çalışma. ama neticede,çok az) Allahtan bir şeytan tüyü durumu mavcut da, talibi görece de olsa çok oluyor.

Muhtemelen bu "cilveleşememe, asılamama, tavlayamama" beceriksizliğinin altında da, sebep olarak bu yatıyor. Alışmış bünye tembelliğe, hazır yemeğe. yaş ilerleyip, rakipler çoğaldıkça, şartlar zorlaştıkça, talipler azaldıkça da... hafif bir taşa oturma durumu söz konusu :S

Wild Life..
Her neyse..

Hal böyle olunca da, 30 sene sonra geriye bakıp "ben hep seçilen taraf olmuşum yahu" deniyor.
Seçen taraf olabilmek için, "3-5 adımda kız nasıl tavlanır" içeriğinde bir kitaba yahut kurnazca bir gözlem sürecine ihtiyacım olacak.

Çevremde bu anlamda ölüyü dirilten cinsten tonla erkek var. Her güzelin yanına bir ayı kuralı gereği, hep de cillop parçalar söz konusu bu arkadaşlar için; çünkü seçen taraftalar.

Onlar kadar olabileceğimi sanmıyorum. Zira gönül işlerinde reddedilmeye yahut ışık yakılmamaya gelemiyor bu bünye. Öğrense öğrense 1-2, hadi bilemedin 3 reddedilmeyi görmezden gelebilir; o da sıfırdan bir sreç değil, az biraz umut verilirse..

Zor bir süreç benim kafada biri için.

Hatun kişi, sen içeri girince göz ucuyla dahi bakmıyorsa(bende mi tuhaflık var bilmiyorum, ama içeri her ne girerse girsin gayr-i ihtiyari, refleks misali benim gözler 1-2snliğine de olsa kayar..
ama yok... ablamda tık yok), ben nasıl göstereceğim ki kendimi buna?

İşin komik yanı, benzeri durumları yaşayıp da, daha sonradan "yaa ben o zamalar sana çok aşıktım" diyenini de çok gördüm(yalan.. 1 kişi.. yok pardon 2) Aşık olduğun adam odadan içeri girdiğinde gözlerini nasıl frenleyebliyorsun yahu? Nasıl bir iradedir bu. ne tip bir haz alıyorsun bundan? :S

Hiç unutmam. dershane yıllarında yanımda oturan ve "arda" isimli bir erkeğin adını silgilere, masalara kazıyan bir kıza vurulmuştu bünye... seneler sonra geldi tabi itirafı.. "ben sana çok aşıktım ama sen hiç bir şey yapmadın"... e bre öküz(hani öküz bendim?), sen başka başka erkeklerin adını sıraya kazırken nasıl yaklaşsın bu çocuk sana.. yazık, günah değil mi?

Beğendiyseniz, beğeniyorsanız, hareket/tepki bekliyorsanız, lütfen belli edin ey kadın milleti.. hatta gözümüze gözümüze sokun! zira herkez girişken, yapışkan memleketim delikanlısı değil. 4 köşeli, çekingen öküzlerde var bu toplumda.

Yaklaşmayı kolaylaştırmak ayrı bir konu... Yaklaştıktan sonra action'a uzanmak ise apayrı....

O süreçte de, lütfen açık olalım. Kedi değiliz ki, "tavana dikilmiş popo" testi yapalım..

Ben anlamıyorum en azından..
Yanımda uzanırken, "kibarfeyzo daha ne yapmam gerekiyor sevişmeyi başlatman için" diyenini bile gördü bu bünye(şükür ki çok seneler önceydi bu olay.. iş yatay/dikey aktivitelere gelince kısmen! daha cesur, hedefe odaklı ve atak bu bünye)

Şu tavlama ve hemen ardından gelen cilveleşme süreçlerini kolaylaştırsak.... olmaz mı? istiyorsak istiyoruz, istemiyorsak istemiyoruzdur hani? hı? olmaz mı?

4 yorum:

LoReSimA dedi ki...

tarkan abimiz bile "hadi kasıl hadi hadi kapris yap, hadi ben çekerim razıyım" derken sen iki cilveyi çekemiyorsun :D işin zor :D:D

öküz dedi ki...

kapris olduğunun farkında olursam sorun yok.

ama "oy oy yan cebime koy, 2 geri bir ileri / kapris kırması hareketleri" çoğunlukla tek bir şekilde yorumluyor bu bünye. istenmeme..

hal böyle olunca da, motivasyon azalıyor ve hemen akabinde kabuğa çekiliniyor.(çekilinmek!)

yok yok.. haklısınız.. adam olmaz benden..

LoReSimA dedi ki...

bu erkeklerin coğunda var.. cilve yapmazsın "bak gördün mü kızı beni görünce dibi düştü löp diye atladı" derler. cilve yaparsın "amaaan seni mi çekicem bağa bayılan gız çok" der yol alırlar.
sizi anlamak güç len öküz masajları :D

butterfly dedi ki...

karar verdim '' benden adam olmaz '' yok kadın olmaz :S ..